۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۹۳۰
امام جمعه دزفول:

حضور در انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول حضور در انتخابات مجلس نهم را تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا دانست و اظهار داشت: همه اقشار ایران اسلامی 12 اسفند با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول روز گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در زمان انتخابات همه مردم در یک کشتی سوار هستند و اگر این کشتی بتواند موج ها را پشت سر گذارد به ساحل امنیت و خوشبختی خواهیم رسید.

استاد حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: مردم دزفول هر جا که احساس وظیفه کرده اند در میدان حضور گسترده داشته و به رهبر معظم انقلاب ثابت کردند که همواره حامی ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران بوده و خواهند بود و ما این مسأله را به روشنی در راهپیمایی 22 بهمن مشاهده کردیم که چگونه مردم غیور دزفول با حضور در میدان فتنه های دشمنان را از میان برداشتند.

این مقام مسؤول با اشاره به تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر دزفول تصریح کرد: صدا و سیما، رسانه ها، محله ها، در و دیوار و همه جای شهر باید بوی انتخاباتی دهد تا با برگزاری انتخاباتی پرشور، سربلند شویم و دشمنان را مأیوس کنیم.

وی افزود: مردم ایران در انتخابات این دوره مجلس همچون گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و ایادی وابسته به آنان می زنند.

امام جمعه دزفول اظهار داشت: همه اقشار ایران اسلامی 12 اسفند با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه مردم ایران مردمی پویا و بالنده هستند، خاطرنشان کرد: اخوت و برادری از نکاتی است که در اسلام به آن سفارش زیادی شده و باید مورد توجه جدی همگان قرار بگیرد.

ادارات دولتی و خصوصی اقدام های لازم را برای ایجاد شور انتخاباتی فراهم کنند

همچنین عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در بخش دیگری از این نشست با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: طبق ماده 11 قانون همه ادارات برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و فراهم کردن وسایل از جمله خودرو، تجهیزات رایانه ای راننده و نیرو موظف هستند و همان گونه که در صحنه های قبل همکاری داشته اند اینک نیز باید همکاری کنند.

احسانی نیا گفت: همه ادارات باید نسبت به نصب بنر برای تشویق مردم و شرکت در انتخابات اقدام کنند تا شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم بیشتر شود.

وی با اشاره به این که انتخابات در هر جای دنیا نشان دهنده مقبولیت نظام است، گفت: در کنار مقبولیت نظام مشروعیت هم باید باشد و در جاهایی که دین وجود نداشته باشد مقبولیت و مشروعیت تنها به عنوان دو عنصر مشابه در کنار هم حضور دارند؛ اما در کشورهایی که نظامی دینی و ارزشی دارند این دو مکمل یکدیگر هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در پایان سخنان خود تأکید کرد: باید تلاش کرد تا شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی فراهم شود و از همه ظرفیت‌ها برای جلب و حضور پررنگ مردم در این عرصه بهره گرفت./9465/پ202/س
ارسال نظرات