۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۹۳۷
معاون امور شهرستان‌های حوزه‌ علمیه خواهران:

بانوان طلبه باید وارد عرصه تبلیغ بین المللی شوند

خبرگزاری رساـ حجت‌الاسلام ابراهیمیان اظهار داشت: طلاب خواهر با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن در رابطه با نظام خانواده در اسلام و اهمیت نقش زنان در آن باید افزون بر مقابله با هجمه های دشمن به تبلیغ فرهنگ اسلام در دیگر کشورها نیز بپردازند.
حجت الاسلام رسول ابراهيميان معاون امور شهرستان هاي حوزه هاي علميه خواهران
حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان معاون امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به دومین همایش هیئت امنای حوزه های علمیه خواهران خوزستان و میزان رضایت مندی مدیران و اعضای هیت امنای مدارس علمیه سراسر استان گفت: چنین همایش ها ونشست هایی می تواند پیشرفت در حوزه های علمیه خواهران را تسریع بخشد.

وی تعاملات، بیان اشکالات و کاستی های موجود از سوی مسؤولان و مدیران حوزه را گامی دیگر در راستای رشد مدارس علمیه خواهران برشمرد.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به رشد روز افزون مدارس علمیه خواهران در استان خوزستان نسبت به سراسر کشور گفت: خوشبختانه به طور میانگین هر ساله شاهد تأسیس دو تا سه مدرسه علمیه خواهران در این استان هستیم.

وی به کمبود های موجود در مدارس علمیه خواهران استان خوزستان اشاره و ابراز داشت: در این رابطه نیز پس از بررسی مشکلات و کاستی های موجود در مدارس علمیه خواهران استان برای برطرف نمودن آنان تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به شرایط اعطای مجوز سطح 3 به مدارس علمیه خواهران استان خوزستان گفت: کارآمدی و بالابودن سطح علمی مدیریت، کادر آموزش و نیروی انسانی از مهمترین شرایط اعطای تدریس سطح سه است.

وی با بیان این که وجود هیئت علمی از شرایط اعطای مجوز سطح به مدارس علمیه است گفت: با توجه به پژوهش محوری بودن دروس این سطح در حوزه وجود، کتابخانه تخصصی از دیگر شرایط اعطای مجوز سطح سه محسوب می شود.

حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان انتظاراتی از طلاب مدارس علمیه خواهران استان خوزستان تأکید کرد: پایان دروس مقدماتی یک طلبه به معنای شروع فعالیت او در جامعه است.

وی تصریح کرد: طلاب خواهر با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن در رابطه با نظام خانواده در اسلام و اهمیت نقش زنان در آن باید افزون بر مقابله با هجمه های دشمن به تبلیغ فرهنگ اسلام در دیگر کشورها نیز بپردازند./9464/ت302/ص
ارسال نظرات