۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۰۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه ارومیه:

ارتقای مؤلفه‌های وفاق ملی نتیجه مشارکت حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ نمانیده ولی فقیه در سپاه ارومیه، با بیان این که انتخابات صحنه تجدید بیعت ملت ایران با ارزش های دینی و ولایت فقیه است، گفت: ارتقای مؤلفه‌های وفاق ملی نتیجه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
ارتقای مؤلفه‌های وفاق ملی نتیجه مشارکت حداکثری در انتخابات است
حجت الاسلام کریم حسین خانی، نمانیده ولی فقیه در سپاه ارومیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در این شهرستان، با بیان این که انتخابات صحنه تجدید بیعت ملت ایران با ارزش های دینی است، تصریح کرد: توسعه پایدار، افزایش مولفه های امنیت و وفاق ملی از نتیجه های حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس است.

وی اظهار داشت: پایبندی به آموزه های اسلامی و داشتن نیت صادقانه برای خدمت به مردم و اقشار مختلف در راه ارتقاء و اعتلاء ارزش های دینی و اخلاقی و تلاش برای پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف از شاخصه هایی است که در انتخاب اصلح باید به آن توجه داشت.

نمانیده ولی فقیه در سپاه ارومیه، پایبندی به معیارهای اخلاقی را مناسبترین مؤلفه برای ارائه هرچه بهتر برنامه کاندیداهای انتخاباتی عنوان و اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید در عرصه فعالیت های سیاسی خود دچار کبر و غرور شوند.

این مسؤول با بیان این که ارائه مستند برنامه های انتخاباتی از سوی نامزدهای ضروری است، گفت: کاندیداهای انتخاباتی نباید وعده های خارج از تحقق و تصور ارائه دهند و فضای جامعه را به سوی یأس و ناامیدی بکشانند.

حجت الاسلام حسین خانی، تخریب شخصیت از سوی نامزدهای انتخاباتی و یا طرفدران آنها، اسراف، ریخت و پاش های سیاسی، بزرگ نمایی مشکلات در جهت ایحاد تنش های روانی را مغایر با اصل انتخابات سالم در مبانی و آموزهای اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به سیره عملی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) ضامن سلامت و بقای جامعه اسلامی در بستر ارزش های اجتماعی و سیاسی است.

نمانیده ولی فقیه در سپاه ارومیه، با اشاره به این مهم که در جهان امروز مردم به عنوان حامیان و پیشتیبان نظام‌های سیاسی نقش محوری در ثبات حاکمیت‌ها دارند، تصریح کرد: بی شک پیروز اصلی صحنه انتخابات مردم و ملت ایران هستند./936/ت302/س

ارسال نظرات