۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۰۰۹
امام جمعه اندیمشک:

دشمن از حضور مردم در انتخابات ترس دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک با تأکید بر اینکه دشمن برای دلسرد کردن مردم پیاده نظام خود را به عرصه آورده است، تأکید کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌های بیگانه در حال تلاش است تا مردم در عرصه انتخابات حضوری کم‌رنگ داشته باشند و ما باید تلاش کنیم تا دشمن مأیوس شود.
انتخابات
حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام جمعه اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه شرایط برای حضور مردم در عرصه انتخابات مهیا شده، اظهار داشت: در شرایط کنونی وضعیت برای حضور مردم در انتخابات مهیاست و باید تلاش کرد تا مردم آگاهانه و هوشیار در عرصه انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن برای دلسردی مردم پیاده نظام خود را به عرصه آورده، تأکید کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌های بیگانه در حال تلاش است تا مردم در عرصه انتخابات حضوری کم‌رنگ داشته باشند و ما باید تلاش کنیم تا دشمن مأیوس شود.

حجت الاسلام خدامی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند با حضور پرشکوه مردم به حماسه‌ای دیگر تبدیل شود و این امر با تلاش و وحدت همه ما به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: فتنه سال 88 این نکته را به ما یادآوری کرد که مستکبران قصد توطئه دارند، از این رو باید با بصیرت توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم. دشمن را باید جدی گرفت و تلاش کرد تا توطئه‌های آنها را شناسایی و به مردم معرفی کرد. نظام اسلامی ما بر اساس خدامحوری و مردم سالاری بنا شده است و بی‌شک با امدادهای الهی و حمایت‌های مردمی به اهداف والای انقلاب خواهیم رسید.

نامزدهای انتخاباتی به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه جدی کنند

همچنین علی غیاثوند رییس دادگستری اندیمشک با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قانون مهمترین ابزار برای حفظ سلامت انتخابات است و این مهم باید از سوی همه نامزدهای انتخاباتی رعایت شود.

وی در ادامه گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مهمترین نکاتی است که باید آن را مد نظر قرار داد؛ چرا که ایشان به نحو بسیار شایسته ای همگان را به قانون مداری و رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات تشویق کرده اند.

این مقام مسؤول بیان داشت: همه کاندیداها و مردم باید در چهار چوب قانون حرکت کرده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند که این مسأله نیز می تواند به عنوان عاملی مهم در راستای برتر بودن وی مؤثر باشد.

رییس دادگستری اندیمشک تصریح کرد: دستگاه قضایی با اشراف کامل مسأله انتخابات را رصد کرده و چنانچه تخلفی از سوی شخص یا اشخاصی صورت گیرد برخورد قاطع و قانونی انجام می شود و هیچ گونه تفاوتی میان نامزدهای انتخاباتی نمی باشد.

غیاثوند با بیان این که دو شعبه برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی راه اندازی شده، گفت: در دادسرا و دادگاه اندیمشک دو شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده که در کوتاه ترین زمان به تخلفات صورت گرفته رسیدگی خواهد کرد.

وی با اشاره به نقشه های دشمن برای آسیب رساندن به کشورهای مسلمان و به خصوص انقلاب اسلامی تأکید کرد: با توجه به بیداری اسلامی در سایر کشورهای اسلامی و واهمه دشمن نسبت به این مسأله، بدون تردید انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای دشمنان مهم بوده و در صدد هستند با توطئه های خود انتخابات این دوره را به چالش کشانند.

رییس دادگستری اندیمشک اظهار داشت: خوشبختانه مردم غیور و جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با بصیرت و آگاهی خود توطئه های دشمنان را خنثی کرده و با حضوری گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمر آنها را خورد خواهند کرد./9465/ت302/ص
ارسال نظرات