۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۰۸۲

چند خبر فرهنگی از خوزستان

خبرگزاری رساـ برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 9 هزار عنوان در گتوند، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در اهواز و برگزاری دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی لالی چند خبر فرهنگی از خوزستان هستند.
چند خبر فرهنگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 9 هزار عنوان در گتوند، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در اهواز و برگزاری دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی لالی چند خبر فرهنگی از خوزستان است.

برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 9 هزار عنوان در گتوند

نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از 9 هزار عنوان و 40 هزار جلد کتاب درشرکت سپاسد شهرستان گتوند برگزارشد.

احمد عبد الهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در آیین افتتاح این نمایشگاه، انجام اقدامات فرهنگی از قبیل ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را از اهم فعالیت‌های ممکن در راستای افزایش آگاهی و بصیرت آحاد جامعه دانست و تلاش‌های متعدد این اداره در راستای این مهم را به اطلاع حاضرین رساند.

وی با اشاره به غنی بودن کتب موجود در نمایشگاه و تخفیف 50 درصدی، همراه با حاضرین به بازدید از کتاب‌های موجود در نمایشگاه پرداخت.

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت 15 روز در محل شرکت سپاسد گتوند برای بازید علاقه مندان دائر است.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در اهواز

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران، که با حضور آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان ارتش و جمعی از مردم شهید پرور اهواز در محل مسجد آیت الله شفیعی برگزار شد.

براساس این گزارش امیر سرتیپ سید علی مهرابی فرمانده و ارشد ارتش در جنوب غرب ضمن آشنایی با فعالیت های قرآنی ارتش، در این محفل نورانی به شفا و رحمت بودن قرآن، زندگی با این کتاب بزرگ الهی و اهل بیت(ع) را سبب موفقیت در امور مادی و معنوی دانست.

برگزاری دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی لالی

سید ستار فاطمی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لالی در این جلسه ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و اعلام آمادگی جامعه فرهنگی هنری شهرستان لالی جهت حضور یکپارچه در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با حضور حداکثری در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاباتی سالم، آگاهانه و مدبرانه در سطح شهرستان برگزار نماییم.

در ادامه نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی پیرامون انتخابات نظرات خود را اعلام نمودند و دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی لالی با 4 مصوبه پایان یافت./9458/پ203/ص
ارسال نظرات