۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۱۱۴
نماینده ولی فقیه در سپاه تبریز:

تبلیغات انتخاباتی به معنای نادیده گرفتن منافع ملی نباشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه تبریز گفت: این گونه نباشد که عده ای در تبلیغات انتخاباتی خود منافع ملی را فدای منافع فردی کنند.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محدث‌نیا، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه تبریز امروز در همایش هم‌اندیشی و بصیرت فرمانده‌هان بسیج خواهران تبریز اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از ماه ها قبل به دنبال مشارکت کم مردم و دور نگهداشتن آحاد جامعه از صحنه های مختلف انقلاب هستند.

وی با تاکید بر این که برنامه ریزی دشمنان برای انتخابات مجلس با حضور پرشور مردم همچون همیشه ناکارآمد خواهد بود، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم، مصالح اسلام و کشور اسلامی فدای منافع شخصی یا گروهی نشود، چراکه عامل اصلی وقوع فتنه 88 خودبینی به جای ملی نگری بود.

حجت الاسلام محدث‌نیا با بیان این که جهانیان چشم به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی برای حمایت از نظام دوخته‌اند، تصریح کرد: در چنین شرایطی نباید با برخی اظهارات و زیر سؤال بردن خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آب به آسیاب دشمن ریخت و سوژه دست رسانه های مستکبر غربی داد.

وی با تاکید بر وحدت کلمه در انتخاب وکلای ملت به قصد فرب الهی گفت: باید انتخاب ها از روی دیانت و درایت باشد، نامزدی اصلح و شایسته نمایندگی مجلس ولایی است که با ملاک‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی همخوانی بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه تبریز همچنین با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای نمایندگی مجلس بر رعایت تقوی در عرصه انتخابات تاکید کرد و افزود: تعصبات قومی و قبیله‌ای و گاهی گروهی نباید باعث شود که ما در انتخاب نماینده اصلح دچار اشتباه شویم.

وی آگاهی به مسائل روز، برخورداری از بصیرت، ولایت مداری، تعهد و تخصص، دلسوزی نسبت به مردم و محرومان، امانتداری، خیرخواهی را از جمله ویژگی‌هایی انتخاب نماینده صالح برشمرد و ادامه داد: بهترین ویژگی افراد برای تصدی نمایندگی مجلس از دیدگاه رهبری اخلاص و امانت، دیندارى و آمادگى براى حضور در میدان‌هاى انقلاب، دردشناسی و دردمندی نسبت به نیازهاى مردم است.

حجت الاسلام محدث نیا در پایان بر ضرورت پرهیز فرمانده‌هان و مدیران بسیج از ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی تاکید کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات