۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۴۱۳۳
مفتی اهل سنت لبنان:

مسلمانان در برابر هتاکی رژیم صهیونیستی سکوت نکنند

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد رشید قبانی با بیان اینکه مسلمانان باید با اتحاد و یکپارچگی به مقابله با اسرائیل بپردازند خواستار مقابله جدی کشورهای عربی و اسلامی در برابر هتاکی های این رژیم نسبت به مسجد الاقصی شد.
شيخ رشيد قباني، مفتي اهل تسنن لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد رشید قبانی مفتی اهل سنت لبنان روز گذشته در دیدار با گروهی از بزرگان انجمن علمای مسلمین به ریاست شیخ حسان عبد الله به بررسی اوضاع منطقه و کشورهای اسلامی پرداخت.

در این دیدار شیخ محمد رشید قبانی با اشاره به هتاکی نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی بیان داشت: با توجه به جنایت هایی که امروز از سوی رژیم اشعالگر قدس نسبت به مردم مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی صورت می گیرد مسلمانان نباید در برابر این امر سکوت کنند.

مفتی برجسته اهل سنت لبنان در ادامه وحدت مسلمانان و کشورهای عربی را پایه و اساس رویارویی با دشمن اسراییلی دانست و گفت: تمام تلاش مستکبران ایجاد تفرقه بین مسلمانان و رسیدن به اهداف خود است .

وی تاکید کرد که مسلمانان نباید در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی کوتاهی کنند و از هتاکی هر چه بیشتر نسبت به قدس و مسجد الاقصی جلوگیری کنند.

شایان ذکر است که جبهه عمل اسلامی لبنان روز گذشته همچنین با صدور بیانیه ای اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است : اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی نشانه کینه آشکار و لجاجت ورزی این رژیم و رفتار تروریستی و ویرانگر آن علیه مسلمانان و مسیحیان است./981/ب903/گ
ارسال نظرات