۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۱۴۸
متکی:

دشمنان با حضور مردم در انتخابات، شکست دیگری خواهند خورد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: دشمنان بار دیگر با حضور مردم در صحنه انتخابات 12 اسفند شکست خواهند خورد.
منوچهر متکي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، منوچهر متکی شب گذشته در جمع مردم زنجان که در حمایت از کاندیداهای جبهه متحد و پایداری تجمع کرده بودند، اظهار داشت: ملت ایران همیشه در صحنه بوده و بار دیگر در 12 اسفند حضور خود را در صحنه نشان خواهند داد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات 12 اسفند تصریح کرد: این بار نیز دشمنان نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

وزیر سابق امور خارجه با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: نظام سلطه از هیچ تلاشی برای کرنگ کردن حضور مردم در صحنه دریغ نکرده و نخواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه مردم ایران از مردمی که به حساب نمی‌آمده و تحقیر می‌شد و نقش‌آفرین در عرصه‌های مختلف نبود، به مردمی در صحنه و سرنوشت ساز تبدیل شده است، افزود: در گذشته حتی حکمرانان ایران نیز هیچ دخالتی در اداره کشور نداشته و مجری دستورات سلطه جهانی بودند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) ادامه راه آغاز دین مبین اسلام را همان گونه که پیامبر گرامی اسلام در دو دوران 13 ساله تکوین ملت و امت و دوره 10 ساله حکومت اسلامی در پیش گرفت.

متکی با اشاره به این که امام خمینی‌(ره) به مردم باور داشت و حضور مردم را تزئینی و نمایشی نمی‌خواست، افزود: در هیچ انقلابی سراغ نداریم که تنها پس از 49 روز از پیروزی انقلاب از نوع حکومت از مردم سئوال شود.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نظام جمهوری اسلامی را نظامی بر اساس جمهوریت و اسلامیت عنوان کرد و افزود: در این نظام حضور مردم در همه صحنه‌ها به خوبی نمایان است.

وی با بیان این‌که نظام مردم‌سالاری انقلاب اسلامی دنیای غرب را به چالش کشاند، تصریح کرد: رسالت امروز مردم تنها در مرزهای جغرافیایی کشور نمی‌گنجد، بلکه باید نگاه و رسالت در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور گسترش یابد.

متکی با اشاره به این که حماسه حضور شناسنامه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: استکبار و ایادی آن حضور مردم را در انتخابات مختلف اندازه‌گیری کرده و هر سال با حضور گسترده مردم در صحنه دست از پا درازتر بر می‌گرد‌‌ند.

وی ادامه داد: اگر امام خمینی‌(ره) ملت ایران را بهتر از مردم عهد رسول‌الله(ص) و امیر مؤمنان(ع) می‌داند اغراق نیست، ادامه داد: وقتی امام خمینی (ره) به مردم ایران وصیت کرد که مراقب باشید انقلاب به دست نا اهلان نیافتد، این وصیت پیام مهمی برای مردم ایران محسوب می‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، تا مسئولان برای آنان تصمیم نگیرند، نظام سلطه با توطئه‌های مختلف در انتخابات در راستای کمرنگ کردن حضور مردم تلاش می‌کند.

وزیر سابق امور خارجه با اشاره به این که جبهه متحد اصولگرایان محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی را در زنجان به عنوان نامزد خود به مردم معرفی کرده است، افزود: مردم تلاش کنند تا این افراد به دیگران نیز معرفی شوند.

وی با اشاره به این که اسماعیلی مرد جهاد و شهادت است، افزود: وی سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته است، علیمردانی نیز سال‌ها در خدمت مردم بوده و برای کشور تلاش کرده است./935/پ201/س
ارسال نظرات