۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۱۶۳
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

حضور پرشور در انتخابات،‌ برهانی قاطع بر سلامت جریان بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی،‌ بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید و این مهم را برهانی قاطع بر سلامت این جریان ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني، نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:‌ مساله انتخابات‌ یکی از مسائل مهم اقتدار ملی و تثبیت نظام در برابر توطئه دشمنان است.

وی بیان داشت:‌ با توجه به ویژگی های زمانی خاص از جمله بیداری جهان اسلام با الهام از نظام اسلامی ایران، قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برهان قاطعی بر سلامت و درستی این راه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان به دنبال واگرایی مردم هستند اما به فضل خدا و بی تردید دچار شکست خواهند شد، مردم بدانند حضور در پای صندوق های رای تنها نقش داخلی نخواهد داشت بلکه نقش جهانی برای نظام به دنبال می آورد.

امام جمعه زاهدان حضور در انتخابات را تکلیف ملی و شرعی و پیمان با امام امت و شهدای نظام ارزیابی و تاکید کرد: امیدواریم مردم همچون گذشته در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حضور گسترده ای داشته باشند و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه افراد با سلایق مختلف وارد عرصه انتخابات می شوند،‌ رعایت اخلاق انتخاباتی را به نامزدها توصیه کرد و گفت: در انتخابات و مسائل تبلیغاتی نباید تخریب رقیب صورت گیرد، چرا که‌ تخریب دیگران شکستن حرمت یک مؤمن به شمار می آید و حرمت مؤمن از حرمت کعبه نیز بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در پایان اظهار داشت: تبلیغ آری اما تخریب دیگران به هیچ وجه نباید صورت گیرد، نامزدها و هوادارانشان مراقب باشند تا مبادا فضای انتخابات با یک سری کارها آلوده شود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات