۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۲۴۱۶۷
عضو جامعه مدرسین:

حضور حداکثری در انتخابات سبب اقتدار نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه همدان،‌ با تاکید بر اینکه مردم باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای موجبات اقتدار و عزت بیش از پیش نظام را فراهم کنند، به نامزدهای انتخابات توصیه کرد برای ورود به مجلس متمسک به هر ابزاری نشوند.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان
حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ بر ضرورت حضور حداکثری و پرشور و حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

وی بیان داشت: حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان و علما همواره بر حضور مردم در صحنه تاکید داشته و دارند و از سویی دیگر همه عقلای قوم می دانند حضور حداکثری، قدرت مضاعفی برای نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی تاکید کرد: خوشبختانه مردم تاکنون نیز در صحنه حضور داشته اند و از این به بعد نیز چون نظام ما، نظامی الهی است مردم در هر عرصه ای که نیاز باشد حضور می یابند.

وی اضافه کرد: مردم با مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند هر کجا دشمن بیشتر وارد صحنه می شود خودشان به برکت عنایات الهی و بیانات رهبری و دلسوزان نظام به میدان می آیند و از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را عامل تقویت نظام در ابعاد ملی و بین المللی و خنثی شدن توطئه دشمنان ارزیابی کرد و گفت:‌ مساله مهم دیگر در این خصوص ضرورت انتخاب اصلح است که یک مساله شرعی و دینی به شمار می آید.

وی افزود: باید این امانت را به دست اهل آن بسپاریم،‌ مجلس جایگاه بسیار برجسته ای در نظام مقدس اسلامی دارد و نمایندگان باید افراد با صلاحیتی باشند. مردم با تجربه هشت دوره انتخابات مجلس در این دوره نیز بر اساس معیارهایی همچون تعهد به اسلام،‌ تخصص و کارشناسی نسبت به مسائل کشوری و بین المللی و وابسته نبودن به فتنه و انحراف نمایندگان را انتخاب خواهند کرد.

این عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود توصیه هایی به نامزدهای انتخابات مجلس ارائه کرد و گفت: رعایت مسائل شرعی و پرهیز از تخریب،‌ اتهام زنی و غیبت دیگران، پرهیز از اسراف و‌ استفاده نکردن از بیت المال از جمله اموری است که نامزدها می بایست به آن توجه کنند و بدانند که نباید برای رسیدن به هدف متمسک به هر ابزاری شد و حرمت دیگران را خدشه دار کرد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات