۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۱۸۴
مدیر حوزه علمیه سید زنجان:

انتخابات، سرنوشت جامعه را رقم می زند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه سید زنجان گفت: حضور آحاد و اقشار مختلف در انتخابات موجب تعیین سرنوشت جامعه به دست مردم می‌شود.
انتخابات
حجت‌الاسلام یاسر مقدم، مدیر مدرسه علمیه سید شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی برای همه واجدان شرایط رای‌گیری محسوب می‌شود، امری که علما و مراجع عظام تقلید بر آن تاکید داشته و دارند.

وی با تاکید بر این که در شرایط فعلی جامعه شرکت در انتخابات به عنوان تکلیفی از سوی ولی فقیه به عنوان نائب امام عصر(عج) مطرح است، گفت: جوانان بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی شهید و یا ایثارگر بوده اند، برای پاسداری از خون شهدا هم که شده باید در انتخابات شرکت کرد.

مدیر مدرسه علمیه سید زنجان حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را مصونیت بخش نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: هر زمان که مردم در صحنه حضور داشته باشند آسیبی به جامعه وارد نشده و در برابر توطئه‌های دشمنان مصون می‌ماند.

وی با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی در برنامه‌ریزی‌های کشور تاثیر بسیاری دارد، افزود: برنامه‌ریزی‌های مهم در زمینه امور مختلف کشوری در صحن مجلس انجام می‌شود، در حقیقت حضور آحاد و اقشار مختلف در انتخابات موجب تعیین سرنوشت جامعه به دست مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام مقدم با تاکید بر رابطه انتخاب اصلح و سرنوشت مطلوبی جامعه گفت: نباید انتخاب نماینده مجلس را ساده تصور کرد، چراکه یک نماینده می تواند با رای مثبت خود بسیاری از امور کشور را سامان بخشد و یا خدای ناکرده ضایع کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور طلاب و روحانیان زنجان در انتخابات 12 اسفند افزود: روحانیت نقش اساسی و کلیدی در جامعه داشته و پیشرو در برنامه‌های نظام محسوب می‌شوند، این بار نیز علمای شهر عالم پرور زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری حماسی خواهند داشت./935/ت302/س
ارسال نظرات