۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۱۹۰
فرماندار تبریز:

ملت ایران 12 اسفند چشم جهانیان را خیره می کند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار تبریز گفت: جلوه مردمی انقلاب و حماسه ‌سازی مردم در طول ادوار مختلف، صحنه‌های زیبا و بی‌نظیری را خلق کرده که یکبار دیگر این حضور در 12 اسفند نمایان خواهد شد.
محمود چمني، فرماندار تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمود چمنی، فرماندار تبریز امروز در جمع مردم روستای شادباد مشایخ با اشاره به اهمیت حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت صاحبان اصلی انقلاب هستند و مصالح و منافع آن را بهتر از اشخاص دیگر تشخیص می‌دهند.

وی تداوم و پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی را نتیجه حضور مردم در تمامی عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور دانست و افزود: جلوه مردمی انقلاب و حماسه ‌سازی مردم در طول ادوار مختلف، صحنه‌های زیبا و بی‌نظیری را خلق کرده که یکبار دیگر این حضور در 12 اسفند نمایان خواهد شد.

فرماندار تبریز با اشاره به سیاست‌های کلی نظام در خدمت رسانی قانونمند به آحاد مختلف مردم گفت: انتخابات باید عرصه رقابت سالم خادمان دلسوز نظام و مردم باشد تا این کانون قانونگذاری نقش سازنده خود را در اعتلا بخشی به نظام اداری و مردمی جامعه بیش از گذشته ایفا کند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری متقابل مسؤولان و مردم در مقابل سیل عظیم تهاجمات و آسیب های فرهنگی استکبار جهانی خاطرنشان کرد: مسئولان در کنار برنامه های تامین امنیت اجتماعی و رفاهی مردم باید مراقب موج های غافلگیرانه فرهنگ ضد اخلاقی و تفرقه برانگیز دشمنان داخلی و خارجی نظام هم باشند.

چمنی با اشاره به توطئه های رنگین دشمنان در آستانه انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: ترس دشمنان از قدرت روز افزون ایران اسلامی، تلاش آنان را برای توطئه‌چینی‌های مستمر و جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات صد چندان کرده است، ولی مردم آگاه ایران، با وحدت و همدلی بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ملت با حضور حداکثری در انتخابات چشم‌های خیره شده دشمنان را کور خواهند کرد، گفت: زمان تبلیغات انتخابات فرصت مناسبی برای گزینش بهترین‌ها است، بی‌تردید مردم چگونگی عملکرد کاندیداها را در این زمان رصد و آنهایی را در لیست خود قرار می‌دهند که در اثبات خود و برنامه‌های ارائه شده پیشگام شوند.

فرماندار تبریز ادامه داد: مردم آگاه‌تر از آن هستند که با هزینه‌های سنگین و توزیع اقلام تبلیغاتی تحت تاثیر جریان ها قرار گیرند، هواداران نامزدهای انتخاباتی باید از هرگونه شائبه و تخریب دیگران خودداری کنند تا در نهایت شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در شأن نظام اسلامی باشیم./935/پ202/س

ارسال نظرات