۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۲۴۰

تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای مجلس نهم در ارومیه

خبرگزاری رسا ـ در آخرین روز از فرصت تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور صلاحیت نادر قاضی پور را به عنوان کاندید مجلس نهم اعلام کرد.
تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای مجلس نهم در ارومیه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نادر قاضی پور که در دوره هشتم نیز در لحظات آخر از سوی وزارت کشور حکم تایید صلاحیت خود را دریافت کرده بود، توانست با شعار"دقیقه 90" در رقابت با سایر نامزدهای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی پیروز شده و به همراه سید سلمان ذاکر و جواد جهانگیرزاده به عنوان نماینده مردم ارومیه در خانه ملت حضور یابد.

امروز نیز حکم تایید صلاحیت نادر قاضی پور درحالی از سوی وزارت کشور اعلام شد که کمتر از یک روز تا اتمام پایان وقت قانونی تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی است.

البته از چند روز تایید صلاحیت قاضی پور حرف و حدیث محافل عمومی شده بود بطوریکه چندین وبلاگ و سایت نیز خبر آن را درج کرده بودند.

رقابت نادر قاضی پور به عنوان نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه به صورت رسمی از سوی ستاد انتخابات ارومیه اعلام شد و قاضی پور به جمع 87 نامزد انتخابات مجلس نهم در آذربایجان غربی پیوست./936/د101/س

ارسال نظرات