۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۲۴۹
در مراسم رونمایی از مجموعه «زبرالحدید» صورت گرفت

حاشیه‌نگاری فاطمه مغنیه بر کتاب پدرش

خبرگزاری رسا ـ فاطمه مغنیه در مراسم رونمایی از مجموعه 14 جلدی «زبرالحدید»، در حاشیه چهاردهمین مجلد این مجموعه که به شهید عماد مغنیه اختصاص دارد ضمن نوشتن یادداشتی کوتاه، بر رهبر معظم انقلاب و شهدای اسلام سلام و درود فرستاد.
زبر الحديد



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، فاطمه مغنیه، دختر شهید عماد مغنیه در حاشیه دومین همایش سرداران شهید جهان اسلام، در مراسم رونمایی از مجموعه 14 جلدی «زبرالحدید» در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از ملت ایران به خاطر عشق و محبتی که به مقاومت اسلامی لبنان دارند، اظهار کرد: از همین جا به رهبر معظم ایران، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و همچنین به شهدای این کشور سلام و درود می‌فرستم.

وی افزود:حضور در ایران برایم افتخار بزرگی است و مانند پدرم، شهید مغنیه که به خاک این سرزمین عشق می‌ورزید، سرزمین ایران را دوست دارم .

فاطمه مغنیه سپس ضمن تشکر از موسسه الهدی به خاطر انتشار مجموعه «زبرالحدید» در حاشیه چهاردهمین مجلد این مجموعه که به شهید عماد مغنیه اختصاص دارد یادداشتی کوتاه نوشت و برای همه مردم ایران آرزوی توفیق کرد.

مجموعه 14 جلدی «زبرالحدید» با محوریت زندگی و مبارزات شهیدان مصطفی چمران، سیداحمد متوسلیان، سیدقطب، یحیی عیاش، شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، سیدعباس موسوی، عماد مغنیه، سیدعارف حسینی، محمدباقر حکیم، محمدباقر صدر، حسین البنا، برهان الدین ربانی و احمد شاه مسعود نوشته شده است.

مجموعه «زبرالحدید» توسط موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی منتشر شده است. آیین رونمایی از این مجموعه در حاشیه دومین همایش سرداران شهید جهان اسلام با حضور سردار وحیدی وزیر دفاع، معاون اجتماعی حزب الله لبنان و خواهر و دختر شهید عماد مغنیه برگزار شد./916/د102/ع

ارسال نظرات