۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۲۶۸
عضو خبرگان رهبری:

نگرش جهانیان نسبت به ایران تغییر کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سیاست های استکبار ستیزانه نظام، نگرش جهانیان نسبت به ایران تغییر کرده است.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در همایش دانش آموزان رای اولی اردبیل اظهار داشت: حضور رای اولی ها در چنین انتخابات مهم و حساس نظام اسلامی امری مبارک و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان رای اولی بایستی بیش از دیگران نسبت به شناخت در انتخاب اصلح وارد میدان شوند، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش نیز بصیرت افزایی برای انجام تکلیفی حساس و وظیفه مهم اجتماعی و سیاسی است.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه انتخاب اصلح مردم رابطه مستقیم با آینده مطلوب کشور دارد، گفت: ایران اسلامی و انقلابی تنها نظام مردم سالار در جهان است که مردم می تواند در سایه آموزه های دینی، کرامت حقیقی بشریت را محقق سازد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران تجلی واقعی مردم سالاری دینی در جهان است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده که همه نشان از نقش سازنده و اساسی مردم در تصمیمات کلان کشور دارد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سیاست های استکبارستیزانه نظام، نگرش جهانیان نسبت به ایران تغییر کرده است، حدود 500 سال ایران از نظرها دور بود اما بعد از انقلاب اسلامی دوباره دید جهانیان به سمت ایران برگشت، امروز برکت خون شهدا و انقلاب مردمی ما روی پای خود ایستادیم.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: جمهوری اسلامی و خون شهدا بود که این امکان را برای آحاد مردم، خصوصا شما رای اولی ها فراهم کرد تا امروز بتوانید با رای دادن در مدیریت کلان کشور اعمال نظر کنید و امروز شما باید با بصیرت، اخلاق مداری، تعهد و اعتقاد راسخ قدر این نعمت را بدانید و از این فرصت پیش آمده حداکثر بهره را ببرید.

همچنین احمد محمودزاده مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این سازمان در راستای بصیر بخشی ب دانش آموزان راس اولی استان پرداخت./935/پ202/ص
ارسال نظرات