۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۲۹۰
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رهنمودهای مقام معظم رهبر مسیر انتخابات را برای ملت روشن کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سخنان و توصیه های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات راهی روشن در مقابل ملت ایران قرار داده است.
رهنمودهای مقام معظم رهبر مسیر انتخابات را  برای ملت روشن کرده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمد یوسف شاکری، عصر روز گذشته در دومین جلسه شوراهای عالی نخبگان ورزشی بسیج، تبعیت از خواسته های مقام معظم رهبری را ضامن پیروزی و سربلندی ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب با حضور گسترده در پای صندوق های رأی بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود را به آرمان های امام خمینی (ره) و نظام اسلامی ثابت خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان برای کم رنگ نشان دادن حضور میلیونی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود، مانند دیگر صحنه های انقلاب، 12 اسفند را به یک حماسه برزگ تبدیل خواهند کرد.

شاکری با تاکید بر ولایتمداری مردم ایران خاطرنشان کرد: بیانات و توصیه های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات راهی روشن را در مقابل ملت ایران قرار داده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با تأکید بر اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات گفت: شما ورزشکاران و جوانان مؤمن، انقلابی و نخبگان ورزشی و بسیجی باید با حضور پر شور در انتخابات مجلس نهم، 12 اسفند را به عنوان برگ زرین دیگری در دفتر قطور افتخارات ایران ثبت کنید.

شاکری در ادامه با اشاره به نقش بسیجیان در ارتقای علمی و فرهنگی جامعه افزود: پیشرفت و توسعه روز افرزون ایران بعد از انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت های بسیجیان عرصه های علم و دانش محقق شده است.

این مسؤول لازمه ادامه روند توسعه و پیشرفت کشور را حفظ روحیه بسیجی، اتحاد و همدلی و پرهیز از نگاه های بخشی دانست و اظهار کرد: با حفظ روحیه بسیجی می توانیم در جهت آرمان های بلند انقلاب قله های پیشرفت را در تمامی عرصه ها فتح کرده و بر یأس و ناامیدی دشمنان بیفزاییم.

در ادامه این نشست پس از ارائه نقطه نظرات تعدادی از نخبگان ورزشی بسیج بیانیه ویژه انتخابات در حضور اعضای جلسه قرائت شد./936/پ202/س

ارسال نظرات