۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۳۰۰
رییس ستاد انتخابات خوی:

جوانان ایران اسلامی بزرگ ترین تهدید برای دشمنان هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات خوی گفت: جمعیت جوان و پرشور جامعه را با مدیریت اصولی، روشنگری و برنامه ریزی منظم به یک فرصت جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان تبدیل کرد.
فضاي انتخاباتيغلامحسین عماری، فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی با تأکید بر آمادگی کامل هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی در برگزاری انتخابات سالم و قانونمند اذعان داشت: بدون شک مردم آگاه و با بصیرت شهرستان خوی روزجمعه همگام با سایر مردم ایران اسلامی با حضور دشمن‌شکن خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ می‌آفرینند.

وی با اشاره به شور انتخاباتی سالم حاکم بر فضای عمومی شهر، اظهار داشت: خوشبختانه نامزدهای انتخابات تعامل مناسبی با هیئت های اجرایی دارند و با برگزاری جلسات مشترکی بین مسئولان ستادهای انتخاباتی، تمامی آیین‌نامه‌ها برای آن ها توضیح داده شده و درخصوص فضای کلّی انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی روشن‌سازی مناسبی صورت گرفته است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان خوی با مثبت ارزیابی کردن حضور پرشور جوانان در ستادهای تبلیغاتی و گرم کردن تنور انتخابات تأکید کرد: اکثریت جامعه ما را جوانان تشکیل می دهند که از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود که جمعیت جوان و پرشور جامعه را با مدیریت اصولی، روشنگری و برنامه ریزی منظم به یک فرصت جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان تبدیل کرد.

وی با اشاره به تبلیغات پرشور و گسترده نامزدهای انتخابات خاطر نشان کرد: کاندیداها با حضور در مساجد و مکان‌های اعلام شده نسبت به طرح دیدگاه ها و برنامه‌های خود اقدام می‌کنند و استقبال عمومی مردم شهرستان در این زمینه مطلوب است.

فرماندار خوی در ادامه با اشاره به 175 صندوق رأی ثابت و سیار برای جمع آوری آراء مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 3 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات اعم از اعضای شعب، هیئت‌های نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی در پایان تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از مجریان انتخابات را اولویت اصلی ستاد انتخابات شهرستان خوی بیان کرد و اذعان داشت: آنچه در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت بوده ایجاد یک فضای رقابتی سالم و بانشاط در کشور است و در این زمینه هم نامزدهای انتخابات و هم مسؤولان برگزاری انتخابات باید به وظیفه خود که عمل به مر قانون است، عمل کنند.

گفتنی است، از حوزه انتخابیه شهرستان‌های خوی و چایپاره با جمعیت بیش از 440 هزار نفر یک نفر نماینده راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود. /938/پ202/س
ارسال نظرات