۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۴۳۲۵
امام جمعه رشت و استاندار گیلان در پیام مشترکی؛

انتخابات، پیوستگی مردم با انقلاب و نماد اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت و استاندار گیلان امروز با صدور پیام مشترکی در آستانه 12 اسفند اعلام کردند: انتخابات، پیوستگی مردم با انقلاب و نماد اقتدار نظام اسلامی است.
انتخابات
به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زن العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و مهدی سعادتی، استاندار امروز در پیام مشترکی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند شدند.

در این پیام مشترک آمده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیانگر حمایت آنان از این نظام مقدس است.

در ادامه این پیام آمده است: انتخابات خوب و سالم خنثی کننده توطئه ها و مایه حفظ و تقویت نظام خواهد بود، همانگونه که شاهد بودیم در 22 بهمن ماه امسال مردم شریف گیلان زمین، با حضور پرشور خود برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب، امام، شهدا و مقام معظم رهبری به میدان آمدند.
 
این پیام می افزاید: اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز کمتر از 22 بهمن نیست و مردم بابصیرت استان با حضور دشمن شکن خود مشت محکمی بردهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.
 
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در ادامه پیام خود آورده اند: باتوجه به بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا و با عنایت به پیروزی اسلامگرایان، حضور حداکثری مردم در انتخابات و حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می تواند باعث دلگرمی جنبش های اسلامی در منطقه و نقطه عطفی در ادامه رسالت خطیر آنان باشد.
 
در ادامه این پیام آمده است: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم به لحاظ حضور گسترده و نیز در نحوه برگزاری و سلامت انتخابات از اهمیت بسزائی برخوردار است، چرا که اولین انتخابات بعداز فتنه 88 است.

این پیام می افزاید: انتخابات مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق و نماد توانایی و اقتدار ملی کشور است به فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوء نیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
 
امام جمعه رشت و استاندار گیلان در بخش پایانی پیام خود آورده اند: اینجانبان در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تمامی مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان دعوت می کنیم تا با حضور حماسی و پرشور خویش درپای صندوق های اخذ رأی، برگ زرین دیگری را برافتخارات خود افزوده و با آرمان های امام راحل (ره) شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقام معظم رهبری تجدید پیمانی دوباره بندیم./950/د101/س
ارسال نظرات