۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۳۶۰
مسؤول بسیج طلاب زنجان:

سرنوشت کشور با حضور در انتخابات تعیین می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان زنجان گفت: اگر تکلیف در برهه‌ای از زمان ایجاب می‌کرد که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یابیم، امروز تکلیف در جبهه‌ای دیگر باید انجام شود.
انتخابات


حجت‌الاسلام علی امجدی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تشریح آثار و برکات حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: حضور و انتخاب آگاهانه همراه با بصیرت در انتخابات مجلس یکی از مسائل مهم در ساختارهای سیاسی هر کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات تکلیف شرعی و همگانی محسوب می‌شود، افزود: همه افراد واجد شرایط باید با حضور در انتخابات به تکلیف شرعی خود عمل کنند، اگر تکلیف در برهه‌ای از زمان ایجاب می‌کرد که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یابیم، امروز تکلیف در جبهه‌ای دیگر باید انجام شود.

حجت‌الاسلام امجدی جلوگیری از تعدی دشمن به مرزهای جغرافیایی و تمامیت ارضی را تکلیف دیروز ملت عنوان کرد و افزود: اگر دیروز حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های نبرد علیه باطل صورت می‌گرفت، امروز حفظ این ارزش‌ها و آرمان‌ها با حضور در انتخابات برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز سرنوشت کشور با حضور در انتخابات تعیین می‌شود، یادآور شد: قطعا آحاد جامعه همچون گذشته با لبیک به ندای مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و با انتخاب افراد اصلح توطئه‌های دشمنان را خنثی می کنند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان زنجان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پس از 33 سال همواره مورد تهدید دشمنان است و تبلیغات گسترده استکبار برای کمرنگ کردن حضور مردم از چند ماه گذشته آغاز شده است، به عبارت دیگر دشمنان انقلاب اسلامی برای خدشه‌دار کردن انتخابات کشور از هیچ کوششی فرو نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام امجدی حضور در انتخابات را ادای دین به شهدا، ایثارگران و انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه جهانی به ویژه ممالک اسلامی، حضور در انتخابات از اهمیت مضاعفی برخوردار است./935/ت302/ع

ارسال نظرات