۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۳۶۲
مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی:

مجلس به افرادی متدین با وجدان کاری بالا نیازمند است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مجلس امروز به افرادی متخصص، متدین با وجدان کاری بالا نیازمند است تا با خدمت رسانی مطلوب قدردان ملت باشد.
مجلس به افرادی متدین با وجدان کاری بالا نیازمند است


حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: بحث انتخابات، دموکراسی و حضور پشتوانه مردمی در تمام کشورها و حاکمیت‌ها به ویژه در انقلاب اسلامی ایران یک اصل مهم است.

به گفته حجت الاسلام مصائبی، تاکید بر دموکراسی دینی در ایران ضرورت توجه به مسئله اخلاق را صدچندان می کند چراکه بنابه فرموده رهبر انقلاب رعایت اخلاق از سوی کاندیدها تاثیر بسزایی در انتخاب ملت دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران از شعور سیاسی و بصیرت کافی برخوردارند، تاکید کرد: مردم با در نظر گرفتن منویات رهبری و همچنین سنجش معیارهای اخلاق اسلامی کسانی را انتخاب می کنند که خدمتگزار ملت باشد.

حجت الاسلام مصائبی التزام عملی به دستورات الهی و ارزشهای دینی را ملاک سنجش نامزدهای انتخاباتی دانست و گفت: مردم با برخورداری از آگاهی و قدرت تحلیل به راحتی از صحبت‌ها و وعده‌های کاندیداها در می یابند که چه کسانی شایستگی نمایندگی مردم در مجلس را دارند.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در حاکمیت دینی، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مجلس در راس قرار دارد و بحث دموکراسی را عینیت می بخشد.

شرکت در انتخابات حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات تصریح کرد: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای موجب تحکیم پایه های انقلاب و حفظ حریم نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه های غربی برای کم اهمیت نشان دادن انتخابات در ایران، گفت: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل تکلیف شرعی بود، امروز نیز حضور در صحنه های سیاسی کشور به ویژه انتخابات برای هر ایرانی از هر قوم، دین و مذهب واجب است.

حجت الاسلام مصائبی، به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) که حفظ نظام را از واجبات اعلام کرده اند اشاره و خاطرنشان کرد: امروز حضور مردم در پای صندوق های رای به منزله مقابله با دشمنان و حفاظت از ارزشهای و آرمانهای انقلاب اسلامی به شمار می رود بنابراین بر همه واجب است که به تکلیف خود در قبال نظام عمل کنند.

مدیر کل اوقاف آذربایجان غربی حضور جمعی افراد را موجب انتخاب اصلح ترین افراد عنوان و خاطرنشان کرد: امروز مجلس ما به افرادی متخصص، متدین با وجدان کاری بالا نیازمند است تا با حضور در کمیسیونهای تخصصی و ارائه نظرات کارشناسی در راستای اعتلای نظام و خدمتگزاری به مردم گام بردارد.

وی وجود اقوام، ادیان و مذاهب مختلف در آذربایجان غربی را امتیاز مثبتی برای این استان خواند و افزود: مردم باید با استفاده از این فرصت بدون تعصب حزبی و قومی شایسته ترین افراد را به نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند تا در راستای خدمتگزاری به همه اقشار مردم تلاش کنند./936/ت302/ع

ارسال نظرات