۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۳۹۴
امام جمعه ماهنشان:

انتخابات گام جدیدی در استمرار انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در اتنخابات گام جدیدی در استمرار انقلاب برمی‌دارند.
انتخابان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی زاهدی‌پور، در دیدار استاندار زنجان از ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه و در عرصه‌های مختلف رکوردشکن تاریخ بوده‌اند، اظهار داشت: مردم شهرستان ماهنشان همپا و همراه کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران شرکت می‌کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی بی‌بدیل و بی‌نظیر در جهان ارزیابی کرد و گفت: مردم با حضور خود در انتخابات گام جدیدی در استمرار این انقلاب مردمی که صبغه دینی داشته و دارد، برمی‌دارند و با این اقدام یاس و ناامیدی و شکست‌های سنگینی را به دشمنان وارد می‌کنند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه مردم شهرستان ماهنشان با شعور، آگاهی و بصیرت خاص کاندیدای اصلح را خود را انتخاب می‌کنند خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی این شهر در این روزهای حساس با ادای دین نسبت به خون شهدا، فردا در انتخابات حضوری آگاهانه و گسترده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه جوانان شهرستان ماهنشان همراه با سایر مردم ایران روز جمعه حماسه بزرگی خلق می کنند می‌گذارند، ادامه داد: مردم این شهرستان فردی اصلح که به هیچ خط و گرایشی جز خط رهبری وابسته نیست رای می دهند، چراکه شاخص های ارایه شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بهترین راهگشا برای انتخاب فرد اصلح است.

حجت الاسلام زاهدی‌پور تاکید کرد: مردم شهرستان ماهنشان روز جمعه با حضور گسترده و فعال خود در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به ولی فقیه لبیک گفته و در راستای تدام آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، اما راحل و شهدا گام به میدان انتخابات خواهند گذاشت.

همچنین رئوفی نژاد، استاندار زنجان ضمن ارزیابی روند فعالیت ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان اظهار داشت: هنر مردم ایران است که در انتخابات کسی را برگزینند که به فکر دین و دنیا و فرهنگ ملت باشد و بتواند بار عظیم پیگیری اهداف مادی و معنوی نظام را بر دوش گیرد.

وی ادامه داد: وظیفه ملی و دینی همه ما ایجاب می‌کند تا با حضور در انتخابات بر تثبیت نظام و حقانیت جمهوری اسلامی رای مثبت داده و استمرار نظام مقدس اسلامی را در کشور بر همگان اثبات کنیم./935/پ203/ع

ارسال نظرات