۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۴۰۶
معاون مطبوعاتی ارشاد قم خبر داد؛

تولید و انتشار 1500 صفحه خبر درباره انتخابات از سوی خبرنگاران قمی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: 1500 صفحه خبر انتخاباتی از سوی خبرنگاران رسانه های مختلف استان کار و از سوی همکاران ما در اداره کل ارشاد رصد و جمع آوری شده است.
تولید و انتشار 1500 صفحه خبر درباره انتخابات از سوی خبرنگاران قمی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد خامه یار معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی قم، پنج شنبه شب در نشست اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در محل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، نقش رسانه ها را در تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه با قدردانی از فعالیت و تلاش خبرنگاران استان قم جهت تولید و پوشش اخبار مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با فعالیت و تلاشی که اصحاب رسانه استان داشته اند تاکنون 1500 صفحه خبر توسط خبرنگاران استان در رسانه ها، خبرگزاری ها و نشریات استانی تولید و منتشر و از سوی همکاران ما رصد شده است.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم اضافه کرد: نمایشگاه عکسی از عکس هایی که عکاسان خبری استان قم در انتخابات گذشته گرفته اند، به صورت سیار در محل های پرتردد همچون دانشگاه های استان، مسجد مقدس جمکران و دیگر اماکن برپا شده که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

خامه یار افزود: جهت پوشش و انعکاس حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 176 گروه خبری وارد کشورمان شده اند که از این تعداد هشت گروه خبری وارد استان قم شده اند و حضور مردم در انتخابات را برای رسانه های خود مخابره خواهند کرد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: در کنار خبرنگاران استان قم، 25 خبرنگار نیز از خبرنگاران سراسری نسبت به پوشش و انعکاس حضور مراجع تقلید، علما و اقشار مختلف مردم قم اقدام خواهند کرد.

وی در ادامه گزارشی از تخلفات صورت گرفته در تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی از رسانه ها و چاپخانه ها ارائه کرد و ابراز داشت: یک یا دو چاپخانه مرتکب تخلفاتی شده بودند که این امر در دستور کار اداره کل ارشاد اسلامی استان قرار گرفته و بعد از انتخابات به تخلفات آنها رسیدگی خواهد شد.

خامه یار گفت: برخی از نشریاتی هم که به نوعی به جریان ها و افراد اجاره داده شده بودند تخلف آنها در دستور کار هیات نظارت بر مطبوعات قرار خواهد گرفت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات