۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۴۴۴
فرماندار ارومیه خبر داد؛

استقرار 398 صندوق اخذ رأی در شهرستان ارومیه

خبرگزاری رساـ فرماندار ارومیه گفت: از نخستین ساعات بامداد امروز 389 صندوق اخذ رای ثابت و سیار در محل های تعیین شده مستقر و کار رای گیری آغازر شده است.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، جواد شریف نژاد، فرماندار ارومیه صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات آذربایجان غربی از حضور پر شور مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری قدردانی کرد و افزود: بارش برف و سرمای هوا مانع از حضور مردم در تعیین سرنوشت شان نشده است چراکه مردم قبل از آغاز زمان رای گیری در مقابل شعب اخذ رای حاضر شده اند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات 398 صندوق اخذ رای برای شهرستان ارومیه در نظر گرفته شده که از نخستین ساعات بامداد در محل های تعیین شده مستقر شده و کار رای گیری را آغاز کرده اند.

شریف نژاد با اشاره به پیش بینی صندوق های سیار برای افرادی که در بیمارستان‌ها، پادگان‌های نظامی و انتظامی هستند، اظهار داشت: با وجود بارش برف و باران هیچ مشکلی در جهت استقرار صندوق های روستایی به وجود نیامده و مردم دورترین روستاها نیز از نخستین ساعات بامداد می توانند آرای خود را به صندوق ها بریزند.

فرماندار ارومیه از مردم این شهر خواست تا با حضور در ساعات اولیه رأی‌گیری از تراکم جمعیت در شعبه های اخذ رأی در ساعات پایانی جلوگیری کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت به همراه داشتن شناسنامه برای رای گیری گفت: در صورت نداشتن کارت ملی، ارائه شماره ملی برای رای دادن کافی است.

یادآور می شود، در شهرستان ارومیه 682 هزار و 618 نفر واجدین شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 17 هزار و 896 نفر برای اولین بار حضور در پای صندوق های رای را تجربه خواهند کرد.

9 هزار و 295 نفر از رای اولی های ارومیه را مردان و هشت هزار و 601 نفر را زنان تشکیل می دهند.

در ارومیه مرکز آذربایجان غربی 25 نفر برای کسب 3 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.

گفتنی است، 55 خبرنگار وعکاس پوشش اخبار انتخاباتی شهرستان ارومیه را بر عهده دارند./936/پ202/س
ارسال نظرات