۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۴۵۲
فرماندار اهواز:

امروز حضور مردم چشم دشمنان را کور خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز حضور مردم در ساعات اولیه رأی گیری را چشم گیر دانست و اظهار داشت: امروز حضور مردم چشم دشمنان را کور خواهد کرد.
امروز حضور مردم چشم دشمنان را کور خواهد کرد
عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه رأی گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش همه مسوولان باید در جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم، برگزاری انتخابات سالم و امانتداری از آراء مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان و شهرستان اهواز در تمام مقاطع انقلاب اسلامی و صحنه های سرنوشت ساز حضور دشمن شکن و چشمگیر داشته اند بیان داشت: انتخابات امروز فرصت دوباره ای است تا مردم با حضور یکپارچه و پرشور خود وحدت ملی و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذارند.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای حضور هر چه بیشتر مردم اهواز به پای صندوق های رای انجام شده و حضور مردم در ابتدای امروز به پای صندوق های رای برای خوزستان بسیار غرور آفرین است.

فدعمی اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهرستان اهواز 32 منطقه برای برگزاری انتخابات در شهر اهواز، پنج منطقه در مسیر های روستایی دهستان های بخش مرکزی شامل مسیرهای غیزانیه، اسماعیلیه، عنافچه، کوت عبدالله و الهایی و یک منطقه در بخش حمیدیه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: حدود 16 هزار نفر، کار برگزاری انتخابات را در 623 شعبه شهری و روستایی حوزه انتخابیه اهواز برعهده دارند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: 860 هزار نفر در شهرستان اهواز واجد شرایط شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

فدعمی اذعان داشت: با توجه به گستردگی شهرستان اهواز و حضور پرشور مردم در انتخابات همه دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان اهواز تلاش خود را بکار گرفته اند تا این وظیفه مطلوب را به نحو شایسته اجرا نموده و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم آورند.

وی گفت: از این تعداد 802 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان اهواز و 57 هزار نفر نیز واجد شرایط رأی دادن در شهرستان باوی هستند.

فرماندار اهواز در پایان سخنان خود، اظهار داشت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان اهواز و شهرستان باوی سه نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند و انتخابات در این دو شهرستان به صورت مشترک برگزار می شود./9465/پ202/ص
ارسال نظرات