۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۴۴۶۶
استاندار خوزستان:

شرکت در انتخابات و رأی دادن کاری پسندیده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان مردم را پیشتاز تر از مسؤولان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه مردم غیور خوزستان همواره پیشتاز تر از مسؤولان بوده به تکلیف قانونی و انقلابی خود آگاهند و هر‌گاه دشمن تلاش کرده با تهدید و تحریم مردم را نسبت به انقلاب اسلامی نا‌ امید کند، مردم عکس آن را ثابت کرده‌اند.
سيد جعفر حجازي استاندار خوزستان
سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: خوشبختانه مردم غیور خوزستان همواره پیشتاز تر از مسؤولان بوده به تکلیف قانونی و انقلابی خود آگاهند و هر‌گاه دشمن تلاش کرده با تهدید و تحریم مردم را نسبت به انقلاب اسلامی نا‌امید کند، مردم عکس آن را ثابت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: بر اساس گزارشات رسیده، در برخی شهرهای کوچک قبل از ساعت 8 و پیش از گشایش شعب اخذ رای، صف‌های رای دهندگان تشکیل شد که حاکی از استقبال بسیار خوب مردم و حضور آن‌ها در این حماسه ملی است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: 70 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی کار برگزاری انتخابات را به انجام می‌رسانند که تا این لحظه گزارشی مبنی بر مشکل در شعب به ستاد انتخابات استان نرسیده است.

عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: مردم استحضار دارند که هر چه پیش می‌رویم سیستم انتخابات به سمت رایانه‌ای شدن پیش می‌رود و همه مراحل به جز مرحله آخر که اکنون دستی است، به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

حجازی در ادامه بیان داشت: آماده کردن این تجهیزات، زیرساخت‌ها و ارتباطات مخابراتی از ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات آغاز شده و موفق شدیم همه بخش‌ها حتی در دورافتاده‌ترین مناطق استان را زیر پوشش انتخابات رایانه‌ای قرار دهیم.

استاندار خوزستان صیانت از آرای مردم را امری مهم و ضروری دانست و گفت: با هماهنگی به وجود آمده میان ستاد انتخابات استان، هیأت نظارت و بازرسی قول می‌دهیم از تک تک آرای مردم صیانت کنیم و مراقبت لازم را انجام دهیم.

وی با ابراز خرسندی از تأمین امنیت انتخابات در خوزستان گفت: در نقاط مختلف استان امنیت صندوق‌ها و شعب اخذ رای با همکاری نیروی انتظامی و بسیج تأمین شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

حجازی در خصوص آمادگی ستاد انتخابات استان برای تمدید زمان برگزاری انتخابات در صورت تشخیص وزارت کشور اظهار داشت: شرکت در انتخابات و رأی دادن کاری پسندیده است و توصیه ما به مردم فهیم و مؤمن استان این است که این کار خیر و ثواب را به تأخیر نیندازند، اما در هر صورت چنانچه نیاز به تمدید زمان رای گیری باشد، این امکان در خوزستان نیز وجود دارد./9465/ت302/ص
ارسال نظرات