۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۴۸۱
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه:

رهنمودهای رهبری فصل الخطاب انتخاب افراد اصلح است

خبرگزاری رسا ـ کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، گفت: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب برای انتخاب افراد اصلح برای حضور در خانه ملت است.
حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي در انتخابات مجلس نهم
کشیش داریانوش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، بر حرکت نامزدهای انتخاباتی در چارچوب قانون و اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و افزود: کاندیدها با رعایت اصول و الزامات اخلاقی کمک کنند تا مردم با اندیشه ای باز افراد اصلح را به نمایندگی از خود انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه ملی و مطبوعات در تبیین معیارها و شاخصه های یک انتخاب اصلح تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری به عنوان یک شاخص مدون فصل الخطاب برای یک انتخاب اصلح است که باید از سوی افراد مورد توجه قرار گیرد.

کشیش عزیزیان معتقد است توجه به ویژگی های اخلاقی، دینی، کارکردهای اجتماعی و سیاسی نیز از دیگر مولفه ها برای انتخاب بهترین فرد برای حضور در عرصه قانون گذاری کشور است.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه در ادامه با بیان اینکه مردم استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان ارومیه به سبب برخورداری از تنوع قومی و مذهبی مکرر در طول سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که برای حفظ اتحاد و انسجام دینی و ملی در صحنه حضور پیدا می کنند.

وی نمونه این تجلی همگرایی قومی و ملی را راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال عنوان و خاطرنشان کرد: اوج زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب مختلف در استان در روز 22 بهمن به نمایش گذاشته شد و 12 اسفند بی تردید برگ زرین دیگری را در اتحاد، همدلی و همبستگی قومیت ها و ادیان مختلف در استان ثبت خواهد کرد.

کشیش عزیزیان با بیان اینکه نهمین دوه انتخابات مجلس شورای اسلامی مهر تائید دیگر بر اصالت اندیشه های نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردم در اقوام و ادیان مختلف با حضور خود در صحنه انتخابات و پای صندوق های رای یک بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی و آرمانی خور را به نمایش خواهند گذاشت./936/ت302/ص
ارسال نظرات