۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۴۹۱
استاندار گلستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات تودهنی بزرگی به آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گلستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که دشمنان نظام حضور مردم را در انتخابات چشمگیر اعلام کردند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، تودهنی بزرگی به آمریکا است.
استاندار گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که دشمنان نظام حضور مردم را در انتخابات چشمگیر اعلام کردند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، تودهنی بزرگی به آمریکا است.

وی اظهارداشت: قرار بود آمریکا و متحدانش دو روز قبل کنفرانس 12 اسفند را برای ایجاد موج دوباره در روزهای آخر تبلیغات علیه مجلس نهم برگزار کنند که این کنفرانس لغو شد.

استاندار گلستان ادامه داد: تجربیات گذشته نشان داده دشمن در هر زمان درصدد ایجاد توطئه و شیطنت و بدنبال عدم حضور مردم در انتخابات بوده و بخصوص اکنون که بحث تحریم ها و فشارهای اقتصادی مطرح است، ملت برای نشان دادن انزجار خود به آمریکا و یکپارچگی داخلی و علاقه به رهبری حضور گسترده در انتخابات خواهند داشت.

قناعت در بخش دیگری از سخنانش به نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان علی آباد کتول اضافه کرد: علی آباد جزو 14 شهرستان کشور است که در آن انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی گفت: ستاد انتخابات از هفته های قبل برنامه های آموزشی متعددی را با هماهنگی صدا و سیما پخش کرده و براساس گزارش های رسیده از فرمانداری این شهرستان، تاکنون مشکلی بوجود نیامده و انتخابات مرتب و منظم در حال برگزاری است.

قناعت گفت:  طی بازدیدها ی به عمل آمده شاهد حضور خوب و صفوف به هم فشرده مردم بوده در حالی که در گذشته صفوف پرحجم و فشرده مردم معمولا در ساعات پایانی انتخابات مشاهده می شد.

وی، امروز را روز جشن مردم ایران اسلامی بیان کرد و گفت: قانون اساسی ایران این حق را برای مردم کشور قائل شده تا از حقوق سیاسی خود استفاده کنند زیرا که شرکت در صندوق های رای در سرنوشت کشور نقش آفرین خواهد بود.

قناعت با اشاره به این که از آغاز ساعت رسمی انتخابات تاکنون گزارشی در نظم و انضباط و اجرای شعبه‌های گزارش نشده و همه مردم پای کارند و همراهی می کنند، ادامه  داد: با حضوری که از مردم استان دیده می شود مهلت رای گیری با درخواست از وزارت کشور تمدید می شود.

استاندار گلستان گفت: در انتخابات مجلس هشتم، استان از نظر درصد مشارکت رتبه پنجم کشوری را داشته اما در این انتخابات و با این صفوف به هم فشرده مردم امیدواریم که تمام یک میلیون و 108 هزار واجد شرایط استان حضور یابند و استان رتبه بهتری از گذشته را کسب کند.

وی ادامه داد: در این انتخابات پیروز اصلی مردم هستند چون نگاه دینی و ارزشی است و کشور و نظام را دوست دارند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند./950/پ202/ع

ارسال نظرات