۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۵۱۵
معاون آموزشی حوزه علمیه ارومیه:

حضور در انتخابات لبیک دیگری به رهنمودهای رهبری است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی حوزه علمیه ارومیه گفت: انتخابات در حقیقت تجلی یک آزمون الهی برای ملت ایران و لبیک دیگری به آرمان‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
انتخابات
حجت الاسلام اسماعیلی، معاون آموزشی حوزه علمیه ارومیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در این شهرستان، با بیان این که حضور مردم در این انتخابات ستودنی است، اضافه کرد: پیام اصلی این حضور این است که مردم بار دیگر به ندای آزادیخواه و اسلامی مقام معظم رهبری لبیکی قاطع و محکم گفتند.

این مسؤول تصریح کرد: بدخواهان نظام و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که با حربه‌ها و توطئه‌های تکراری نمی‌توانند اراده ملت را در پاسداری از ارزش‌ها و اصولشان سست کنند و پیام دیگر حضور در این دوره از انتخابات پایبندی بر این آرمان‌ها است.

وی در ادامه خاستگاه اصلی این انقلاب و نظام را قلب‌های مردم عنوان کرد و یادآور شد: به هر حال نظام جمهوری اسلامی حکومتی برخاسته از مفاهیم و مضامین دینی و قرآنی است و مردم با پذیرش این مهم حضور در صحنه انتخابات رایک تکلیف الهی می دانند.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های حضور در این انتخابات مشارکت حداکثری اقلیت‌های قومی و مذهبی است که خود نشان دهنده این مطلب است که قومیت‌ها اعم از اهل تسنن نیز همپای سایرین همچنان بر حراست از اصول و اعتقادات خود استمرار و اصرار دارند.

معاون آموزشی حوزه علمیه ارومیه، با بیان این‌که یکی از برکات انتخابات ایجاد بسترهای همگرایی مذهبی در کنار همگرایی سیاسی است، خاطرنشان کرد: با توجه به معاون آموزشی حوزه علمیه ارومیه، مقام معظم رهبری و تحلیل رهبر کبیر انقلاب انتخابات در اصل با حضور و مشارکت مردم مفهوم یافته و در تحلیل‌های اجتماعی و سیاسی مورد بحث قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام اسماعیلی تنوع و تعدد قومیت‌ها را یک فرصت ملی دانست و تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی سعی می‌کند از این بستر برای اهداف خود استفاده کرده و انتخابات را اسباب واگرایی ملی قرار دهد که خوشبختانه هیچ وقت موفق نخواهد شد، به سبب آن که مردم ایران با بصیرت و آگاهی تصمیم می‌گیرند./936/ت302/س
ارسال نظرات