۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۵۷۱
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

دشمنان با مشاهده حماسه امروز پاسخ تحریم‌های خود را دریافت کردند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی استان گفت: دشمنان با مشاهده مشارکت حماسی مردم در انتخابات پاسخ تحریم‌های خود را دریافت کردند.
ستاد انتخابات آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پرویز آژیده، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری انتخابات در سراسر استان اظهار داشت: فرآیند رأی‌گیری در دورترین و صعب العبورترین نقاط استان با سلامت کامل و امنیت پایدار در حال انجام است.

وی با اشاره به اتمام تعرفه‌های رای در برخی از شعب‌ استان‌ خاطر‌نشان کرد: با گزارش همکاران انتخاباتی در سراسر استان، بلافاصله برای ارسال تعرفه اقدامات لازم صورت گرفته و با توجه به تمدید زمان رأی‌گیری، پیش‌بینی می شود ستاد، پاسخگوی آحاد جامعه در جهت دریافت رأی باشد.

آژیده همچنین حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان‌شرقی در نخستین ساعات رای‌گیری را ستودنی دانست و تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه استان نشان دادند که همواره از کیان و ارزش‌های ملی و دینی خود به خوبی مراقبت می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از احتمال افزایش میانگین مشارکت مردمی در انتخابات استان خبر داد و گفت: گزارش های رسیده از شهرهای مختلف استان، حاکی از خلق حماسه ای دیگر به دست مردم غیور و شهیدپرور استان دارد که به یقین امروز یکی از روزهای فراموش ناشدنی و ماندگار ایران خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش چندین ماهه رسانه‌های غربی برای حضور کمرنگ مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور امروز مردم در شعبه‌های اخذ رأی نشان داد که این نقشه‌ها و توطئه‌ها از پیش خنثی شده است.

آژیده پیام انتخابات ایران را ثابت قدمی ملت ایران بر آرمان های الهی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر به همگان ثابت کرد که ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی همواره پشتیبان و حامی ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه بوده و هستند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی افزود: دشمنان با مشاهده مشارکت حماسی مردم در انتخابات پاسخ تحریم های خود را دریافت کردند و دانستند که حضور با بصیرت و همراه با شور و شوق مردم در پای صندوق‌های رأی نشات گرفته از درک بالای سیاسی مقابل یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

وی تصریح کرد: همان‌‌گونه که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به دشمنان فهماندند که ملت ایران از رسیدن به حق خود دست‌بردار نیست و اجازه نمی‌دهند بیگانگان در سرنوشت کشورشان دخالت داشته باشند، باز هم هوشیارانه در تمام عرصه گوش به فرمان رهبر خویش است./935/پ202/س
ارسال نظرات