۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۵۷۴
رییس هیأت بازرسی انتخابات خوزستان:

مشکلی در روند انتخابات خوزستان وجود نداشته است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان در ادامه افزود: با توجه به این که میزان کسب یک چهارم آرا ملاک است احتمال می‌دهیم که نتیجه انتخابات در همان دور اول در بسیاری از شعب تعیین شود.
نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي
غلامرضا اخوان صباغ رییس هیأت بازرسی انتخابات خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: آنچه که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌بینیم خیلی بهتر از دوره‌های قبل است و به طور معمول مردم آخر وقت به شعب اخذ رأی مراجعه می‌کردند اما امروز مشاهده می‌کنیم که از ساعات ابتدایی اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح مردم در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند و احتمال می‌دهیم میزان مشارکت در این دوره بیش از دوره‌های گذشته باشد.

وی با بیان اینکه تا کنون با مشکل خاصی مواجه نشدیم، تصریح کرد: مشکلات در بحث اجرا وجود دارد؛ ولی تا به حال مشکل خاصی نبوده که انتخابات را با مشکل مواجه کند.

رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان در ادامه افزود: با توجه به این که میزان کسب یک چهارم آرا ملاک است احتمال می‌دهیم که نتیجه انتخابات در همان دور اول در بسیاری از شعب تعیین شود.

اخوان صباغ خاطرنشان کرد: در شهر اهواز احتمال این که نمایندگان مجلس نهم در دور اول تعیین شوند، بیشتر است و کسانی که تا به حال در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکردند با توجه به اینکه فرصت زیادی باقی نمانده انشاءالله هر چه سریع‌تر به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رای خودشان را به صندوق بیاندازند که دچار مشکل نشوند.

گفتنی است پایان زمان رأی گیری انتخابات مجلس از ساعت 18 به 20 تغییر داده شد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات