۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۶۳۳

نتیجه شمارش آرا در برخی حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ نتیجه شمارش آرای مردم حوزه های انتخابیه مرند و بستان آباد اعلام و نمایندگان این مناطق راهی بهارستان شدند.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پس از شمارش آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه مرند و جلفا؛ آقای محمد حسن‌نژاد کاندیدای مستقل این منطقه توانست با کسب بیش از 50 هزار رأی نمایندگی مردم شهرهای مرند و جلفا را عهده دار شود.

بنا بر این گزارش، از 139 هزار و 647 رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه؛ حسن‌نژاد توانست با کسب 50 هزار و 586 رأی با اکثریت آرا به ‌عنوان نماینده مردم مرند و جلفا بر صندلی سبز بهارستان تکیه بزند.

همچنین در این حوزه انتخابیه کریم شافعی، رقیب اصلی حسن‌نژاد با 43 هزار و 380 رای نتوانست یک کرسی حوزه انتخابیه مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی را صاحب شود.

بر ای اساس، گزارش های رسیده از حوزه انتخابیه بستان آباد حاکی از آن است که آقای غلامرضا نوری توانست با کسب بیشترین رأی مأخوذه به عنوان نماینده مردم این به مجلس نهم راه یابد.

پس از پایان شمارش آرا در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه بستان‌آباد، آرای ماخوذه 56 هزار و 783 رای بوده که غلامرضا نوری توانست بیش از 17 هزار رای این حوزه انتخابیه را کسب و احد خیری نماینده فعلی بستان‌آباد را برای ورود به مجلس نهم کنار بزند.

گفتنی است، گزارش های بعدی از نتایج دیگر حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی متعاقبا اعلام می شود./935/پ202/س

ارسال نظرات