۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۶۳۸

حجت‌الاسلام برومند نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار شد

خبرگزاری رسا ـ گزارش های رسیده از ستاد انتخابات استان اردبیل، حاکی از پیروزی حجت الاسلام برومند در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار است.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، پس از پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار، حجت‌الاسلام برومند با کسب بیشترین آرای ماخوذه در این حوزه توانست وارد مجلس شود.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 نفر با یکدیگر رقابت می‌کردند که سرانجام حجت‌الاسلام برومند توانست حائز بیشترین آرای مردم این شهرها شود.

همچنین یونس اسدی از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر برای دومین بار راهی بهارستان شد، این در حالی است که اسدی با اختلاف حدود یک هزار رأی گوی سبقت را از ولی ملکی ربود و برای دومین بار راهی مجلس شد.

بنا بر این گزارش، با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر جلیل جعفری‌بنه با کسب 23 هزار و 898 رای راهی بهارستان شد.

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر حاکی از آنست که بشیر خالقی با کسب 14 هزار و 64 رای، میر غنی نظری با کسب 10 هزار و 826 رای، احمد شجاعی با کسب 8 هزار و 370 رای و احرابی با کسب یک هزار و 717 رای به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفته و از راهیابی به خانه ملت باز ماندند.

گفتنی است، گزارش های تکمیلی از نتایج حوزه های انتخابیه استان اردبیل متعاقبا اعلام می شود./935/پ203/س
ارسال نظرات