۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۶۴۱
نتایج شمارش 559 صندوق در مشهد؛

آیت الله عالمی نماینده مجلس خبرگان در استان خراسان شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان درانتخابات ‌میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.
نشست دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان درانتخابات ‌میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

وی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ‌یکی از سه نامزد انتخابات میاندوره‌ای خبرگان در خراسان رضوی بود که توانست با کسب اکثریت آرا به مجلس خبرگان رهبری راه یابد.‌

انتخابات ‌میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری تنها در استان‌های کردستان و خراسان رضوی برگزار شد. آیت‌الله عالمی پیش از این نیز نماینده دوره سوم خبرگان از خراسان بوده است.

پیشتازی دو تن از طلاب حوزه علمیه خراسان در انتخابات مجلس مشهد مقدس

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر، معاون سابق آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام بحرینی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی و استاد حوزه و دانشگاه، به ترتیب با کسب آرای 133 هزار و 93 هزار عددنفرات سوم و هفتم در نتایج انتخابات تا کنون می باشند.

بنابراین گزارش، با احتساب جمع آرای 559 صندوقریال آقایان قاضی زاده و بنی هاشمی نفرات اول تا دوم و آقایان کریمی و آرین منش نفرات چهارم و پنجم می باشند.

گفتنی است، 872 صندوق در سطح مشهد وجود داشته و پیش بینی می شود انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد دو مرحله ای شود./968/پ202/س
ارسال نظرات