۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۶۷۶
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی:

حضور حداکثری مردم بار دیگر معادلات استکبار جهانی را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر معادلات استکبار و ابرقدرت‌های جهانی را به چالش کشید.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سیدمحمد فخری، و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی دیروز 12 اسفند ماه با حضور خود یک بار دیگر پاسخ دندان شکنی به حرافی های استکبار جهانی و ایادی آن دادند، گفت: این حضور بدون شک تجلی اراده ملت ایران برای پاسداری از آرمان های انقلابی بود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حضور مردم را دندان شکن پیش بینی کرده بودند، اضافه کرد: با توجه به اینکه رسانه های خارجی و بیگانه از ماه ها پیش جوسازی روانی و تبلیغی را برای کاهش حضور مردم در انتخابات شروع کرده بودند با این حال نتوانستند میان رهبری و مردم تفرقه ایجاد کنند.

12 اسفند نماد مردم سالاری دینی در ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معتقد است حکومت هایی که دارای پشتوانه مردمی نباشند محکوم به فنا و نابودی هستند و 12 اسفند تحقق مردم سالاری در سایه احکام دینی رابا حضور مردم به نمایش گذاشت.

وی با قدردانی از حضور و مشارکت بالای مردم با گرایش های قومی و مذهبی مختلف در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات دیروز نشان داد که ملت ایران و همپای آن مردم استان آذربایجان غربی با وجود خوش باوری های زورگویان و دشمنان قسم خورده نظام همچنان حامی اصلی این انقلاب و رهبری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جنجال رسانه ای قدرت های زورگو و مستکبر علیه انتخابات ایران نشانه آشکار و صریح این مطلب است که آنان از حضور مردم هراس دارند و معادلات و تهدیدهای خود را در مقابله با ایران اسلامی شکست خورده می دانند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی، در پایان حضور حداکثری مردم در صحنه جریان های مهمی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی را لبیک مجدد به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری دانست و عنوان کرد: مردم در 12 اسفند همچون 22 بهمن حماسه دیگر خلق کرده و با ارزش های انقلابی و شهدای عزیز تجدید پیمان کردند./936/ت302/س

ارسال نظرات