۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۶۹۰

سومین انتخاب اردبیلی ها به دور دوم کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ پس از پیروزی حقیقت‌‌پور و پیر‌موذن در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، انتخاب سومین نماینده این حوزه انتخابیه در دور دوم مشخص می‌شود.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آخرین نتایج انتخابات حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین حکایت از پیروزی قاطع منصور حقیقت‌پور کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی و استاندار سابق اردبیل دارد.

بر این اساس در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین منصور حقیقت‌‌پور با 103 هزار و 268 رای در صدر رقابت انتخاباتی قرار گرفت و کمال‌الدین پیر‌موذن با 90 هزار و 636 رای نیز راهی بهارستان شد.

مردم حوزه این حوزه انتخابیه برای انتخاب سومین نماینده خود از میان مصطفی افضلی‌فرد و حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد.

مصطفی افضلی‌فرد با 46 هزار و 809 رای و حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با 45 هزار و 722 رای مجوز حضور در دور دوم انتخابات را کسب کردند.

بنا براین گزارش، 256 هزار و 289 رای در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین اخذ شده بود که منصور حقیقت‌‌پور با 103 هزار و 268 رای در صدر رقابت انتخاباتی قرار گرفت.

گفتنی است، بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل یونس اسدی نماینده فعلی مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با کسب 26 هزار و 107 رای از مجموع 80 هزار و648 رای به عنوان نماینده این شهرستان در مجلس نهم انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیه گرمی میرقسمت موسوی اصل با کسب 18 هزار و 4 رای از مجموع 49 هزار و 834 آرای صحیح ماخوذه به مجلس شورای اسلامی راه یافت./935/پ202/س
ارسال نظرات