۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۷۰۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حضور باشکوه مردم دشمن را در توطئه چینی علیه نظام دلسرد کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جبهه استکبار و ابرقدرت های جهانی با توسل به شیوه های مختلف از ماه ها پیش درصدد بر آمدند تا با راه اندازی جنگ تبلیغاتی و کم رنگ کردن پیشرفت های ایران مردم را از پشتیبانی ارزش های انقلاب دلسرد کنند.
حجت الاسلام و المسلمين قريشي
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تقدیر و قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم در روز جمعه برای انتخاب نمایندگان خود در خانه ملت، گفت: این حضور در حقیقت تجلی عشق و ارادت ملت ایران به مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که حضور توده های مختلف مردم در بستری از اتحاد و همبستگی ملی تمامی توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را برهم زد، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این حضور سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و در رأس آنها آمریکا است.

استاد حوزه علمیه در ادامه تصریح کرد: جبهه استکبار و ابرقدرتهای جهانی با توسل به شیوه های مختلف از ماه ها پیش درصدد بر آمدند تا با راه اندازی جنگ تبلیغاتی و کم رنگ کردن پیشرفت های ایران مردم را از پشتیبانی ارزش های انقلاب دلسرد کنند.

حجت الاسلام و المسلیمن قریشی اظهار داشت: به شکرانه پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت بالای مردم ایران اسلامی دشمن هیچ گاه توفیقی در دست یابی به اهداف شوم و پلید خود نداشته و نخواهد داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری در کمال درایت و تیزبینی پیش بینی کرده بودند حضور مردم پرشور تر از انتخابات سال های گذشته بود و این یک پیام جدی برای استکبار و آمریکا و اسرائیل دارد.

این عضو خبرگان رهبری گفت: پیام صریح ملت ایران با حضور در انتخابات به ابرقدرت های جهانی این است که آنان نمی توانند با توسل به ابزارهای تبلیغاتی مختلف اراده ملت را برای پاسداری از ارزش های ولایی و انقلابی خود سست کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: توطئه های بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی بحث تازه ای نیست؛ اما مردم همیشه با حمایت و صیانت خود از اصول کلی آنان را ناامید و مایوس کرده اند./936/ت302/س
ارسال نظرات