۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۷۰۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

حضور مردم نشانگر عمق وفاداری آنان به نظام است/ دشمن هم روی حرف خدشه کنندگان به انتخابات حساب نمی کند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در 12 اسفند گفت: ایشان خیلی به پیامدهای مطالب و سخنان خود واقف و آگاه نیست،‌ از این رو پیشنهاد من این است که خودی ها روی حرف های آقای هاشمی حساب باز نکنند چون دشمن هم روی حرف ها ایشان حساب باز نمی کند.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب


حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، از اساتید حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: نخستین پیام حضور مردم برای بیداری اسلامی، این است که حتما انقلاب شما نیز موفق خواهد بود و القای یأس از ناحیه دشمن نباید در شما اثر گذار باشد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: مردم ما بعد از سی و سه سال این گونه موفق، شاداب و پیروز در میدان هستند و ملت های مسلمان بپا خاسته نیز اگر بخواهند به نمونه و الگویی برای مقابله با استکبار نگاه کنند آن الگو جمهوری اسلامی ایران است.

این استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: با وجود طراحی ها و تبلیغات مسموم دشمنان، مردم ما به صورت شاداب در حمایت از نظام به صحنه می آیند و این نشانگر عمق ارادات و وفاداری مردم به نظام اسلامی است.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیامی نیز برای استکبار داشت و آن اینکه در این سی و سه سال تمام امکانات خود را خرج کردید تا با این نظام و ملت مقابله کنید، اما این اقدامات برای ما مثبت بود و مردم را مقاوم تر و پایدارتر کرد.

این استاد حوزه علمیه قم خطاب به استکبار جهانی و غرب اظهار داشت: اگر ذره ای به فکر اصلاح خود هستید باید دست از رویه سابق بردارید. 

وی همچنین با اشاره به سخنانی که یکی از مسؤولان سابق کشور به هنگام رای دادن در 12 اسفند ایراد کرده بود، ‌ابراز داشت: احساس می کنم ایشان خیلی به پیامدهای مطالب و سخنان خود واقف و آگاه نیست.

وی تصریح کرد: من این حرف ها را از یک سیاستمداری که متوجه است چه می می گوید نمی بینم، بنابراین پیشنهادم این است که خودی ها خیلی روی حرف های ایشان حساب باز نکنند، چون دشمن هم دیگر روی حرف های ایشان حسابی باز نمی کند و این حرف ها را خیلی از روی دقت مورد توجه و آگاهی نمی بیند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: یک سیاست مدار کهنه کار و دارای سابقه وقتی جریانات اجتماعی را بتواند به درستی تحلیل کند، این کلمات را به کار نمی برد.

این استاد حوزه علمیه قم، گفت: احساس بنده این است که ایشان خیلی متوجه مطالبی که می گویند نیست بنابراین خیلی نباید به آن توجه و روی آن حساب باز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در خصوص سوء استفاده غربی ها و رسانه های بیگانه از سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت و القای تقلب در انتخابات ایران،‌ گفت: آنها قبل از اینکه آقای هاشمی این حرف ها را بزند این مسائل را مطرح می کردند و البته حرف های آنها نیز از روی خرد نیست./924/ت301/ج

ارسال نظرات