۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۲۴۷۱۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

حضور حماسی ملت ایران در انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حضور دشمن شکن ملت مسلمان ایران در انتخابات نهم را نمادی دیگر از مردم سالاری دینی در عصر قحطی دموکراسی و آزادی در جهان دانست.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: حضور عزتمندانه ملت غیور ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی، بار دیگر بر همگان ثابت کرد که نقش و نسبت مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمیق، اعتقادی و دارای ریشه‌های تاریخی است که پیشینه آن را باید در نهضت حسینی جستجو کرد.

وی با بیان این که حضور دشمن شکن ملت مسلمان ایران در این انتخابات، نمادی دیگر از مردم‌سالاری دینی را در عصر قحطی دموکراسی و آزادی به مردم جهان ارایه کرد، افزود: تراز مجلس نهم با این پشتوانه ارزشمند و بی‌نظیر، آن چنان ارتقا یافته که جز با خدمت و تلاش شبانه روزی نمی‌توان شکرگزار این نعمت بود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: مردم انقلابی مازندران بار دیگر به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌پیمانانش ثابت کردند که به اهداف و آرمان‌های بلند رهبر کبیرانقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌رهبری پایبندند و قدران خون شهدا هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خاطرنشان کرد: مردم استان از ساعات اولیه صبح و قبل از این که شعبه های اخذ رای شروع به کار کنند در صف‌های طویل انتخابات حضوری پررنگ داشتند که این نشانگر عزم ملی و بصیرت کافی مردم استان است.

وی افزود: لبیک زیبا به ندای رهبر معظم انقلاب، آن هم در برهه از تاریخ که دشمنان نظام برای فتنه در انتخابات امیدوار بودند، برگ دیگری بر سلسله توفیقات الهی انقلاب اسلامی ایران افزود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی دشمنان را نظام را متعجب کرد، ادامه داد: نظام سلطه همچنان در شوک ایجاد شده از حضور حماسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند هستند./950/ت302/س
ارسال نظرات