۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۷۵۶

پذیرش دانش پژوه در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب خبرداد: مدرسه علمیه عالی نواب مشهد مقدس در سال 91 – 92 از بین طلاب مستعد دانش پژوهش می پذیرد.
نواب
حجت الاسلام مهدی رضایی، معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مدرسه علمیه عالی نواب مشهد مقدس در سال 91 – 92 از بین طلاب مستعد و علاقه مند در رشته های تخصصی ادبیات عرب، فقه و اصول و کلام اسلامی دانش پژوهش می پذیرد.

وی با بیان این که طلاب از ابتدای اسفند 90 به مدت 45 روز می توانند جهت پذیرش به این مدرسه مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون کتبی ورودی در تاریخ 22 اردیبهشت ماه 91 برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب افزود: ارائه گواهی تمام یا اشتغال به پایه ششم حوزوی، حداکثر سن 25 سال و قبولی در آزمون ورودی مدرسه از جمله شرایط پذیرش طلاب در این مدرسه است.

وی در خصوص مزایایی که این مدرسه به طلاب ارائه می دهد، بیان کرد: اعطای دانشنامه رسمی سطح سوم حوزه علمیه به دانش آموختگان، امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح چهار حوزه و دکترا در مراکز آموزش عالی کشور و پرداخت کمک هزینه تحصیلی و پایان نامه از مزایایی است که به طلاب پذیرش شده ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 2259559 و 2214133 تماس حاصل کرده و یا به وحد پذیرش مدرسه علمیه عالی نواب واقع در مشهد مقدس، جنب حرم مطهر، ابتدای خیابان آیت الله شیرازی مراجعه نمایید.

وی ادامه داد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با رایانامه pazireshnavab@gmail.com و یا شماره پیامک 30007560001040 تماس بگیرند.

گفتنی است، مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در حال حاضر بیش از 100 نفر طلبه در سطح های دو سه دارد و بیش از 130 فارغ التحصیل از زمان راه اندازی رشته های تخصصی در این مدرسه داشته است./968/پ202/س
ارسال نظرات