۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۷۷۲
آیت الله باریک بین:

مشارکت حداکثری مردم پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در 12 اسفند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال را پاسخ دندان شکنی به همه بدخواهان نظام اسلامی دانست.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در جمع ائمه جمعه استان به حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت: حضور همه جانبه مردم در 12 اسفند همه دنیا را متعجب ساخت.

وی با اشاره به این که مردم همیشه در صحنه کشورمان از همان ساعت های ابتدایی حماسه آفرین شدند، افزود: دشمن همچنان در شوک حضور بی نظیر ملت ایران اسلامی در 12اسفند قرار دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال را پاسخ دندان شکنی به همه بدخواهان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این پاسخ کوبنده برای دشمنان فراموش ناشدنی خواهد بود.

آیت الله باریک بین با بیان این که رأی هر ایرانی همچون تیری بر قلب همه بدخواهان نظام اسلامی است، بیان داشت: ملت فهیم ایران اسلامی ثابت کردند هیچ گاه نظام اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه قزوین با اشاره به این که ملت ایران با درک شرایط حساس نظام در شرایط کنونی ضمن حضور حداکثری در انتخابات سبب تقویت اقتدار نظام در عرصه داخلی و خارجی شدند، گفت: امروز نظام دینی در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور تمام آحاد جامعه در انتخابات 12 اسفند بیان کرد: در این حماسه بزرگ همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و کسانی که برای بار نخست در انتخابات شرکت می‌کردند، به پای صندوق‌های اخذ رأی آمده و به نماینده منتخب خود رأی دادند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همین حضور با نشاط مردم و جوانان و قاطبه مردم در روز انتخابات به دنیا نشان داد که مردم همچنان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات