۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۷۷۷
امام جمعه چالوس:

حضور حماسی ملت ایران در انتخابات، نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در 12 اسفند، گفت: این حضور نظام اسلامی را در برابرهمه توطئه افکنی های دشمنان بیمه کرد.
امام جمعه چالوس
حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در غرب مازندران با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در 12 اسفند، گفت: این حضور نظام اسلامی را در برابرهمه توطئه افکنی های دشمنان بیمه کرد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی به همه دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران نه تنها محبوبیت خود را علی‌رغم کارشکنی‌های داخلی و خارجی از دست نداده است، بلکه این محبوبیت بیشتر نیز شده است.

امام جمعه چالوس، ملت ایران را ملتی وفادار به آرمان های انقلاب وامام راحل دانست و با بیان این که این مردم در سه دهه اخیر همواره در عرصه های مختلف و حساس انقلاب ثابت قدم بوده است، خاطرنشان کرد: مردم ما هیچ گاه در برابر توطئه های دشمنان نظام سکوت نخواهند کرد بلکه با اقتدار در برابر دشمنی های آنها ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که لحن مخالفان و دشمنان نظام در همان لحظات ابتدایی آغاز انتخابات تغییر کرد، ادامه داد: آنها از چند ماه قبل از آغاز انتخابات نهم تلاش های گسترده ای را برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات انجام داده بودند که همه آنها با حضور مردم کشورمان خنثی شد.

وی، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را نشان دهنده بصیرت و هوشیاری این ملت همیشه در صحنه دانست و خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره گوش به فرمان رهبری نظام بوده وخواهند بود و به هیچ عنوان ازاین مسیر منحرف نخواهند شد.

امام جمعه چالوس با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی همواره در تقویت اقتدار نظام اسلامی بسیار حانز اهمیت بوده است، ادامه داد: این حضور نیز بر جایگاه نظام در عرصه های بین المللی خواهد افزود.

حجت الاسلام راشدی با تأکید بر این که مردم برای لبیک به ندای رهبری و دفع توطئه‌ها در این انتخابات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این سرمایه بزرگی برای نظام است که ما باید شاکر آن باشیم.
 
وی، ملت ایران را ملتی بزرگ و لایق بهترین ها دانست و تأکید کرد: مردم کشورمان به وظیفه و رسالت خود در برابر نظام به خوبی عمل کردند و دیگر وظیفه منتخبان مردم است که با حرکت در مسیر خدمتگزاری قدردان مردم باشند./950/ت302/س
ارسال نظرات