۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۷۹۲
آیت الله طبرسی:

حماسه با شکوه 12 اسفند سبب درماندگی دشمنان نظام اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تجلیل از حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس گفت: حماسه باشکوه 12 اسفند ملت ایران سبب درماندگی دشمنان نظام شد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای استان از تلاش شبانه‌روزی صدا و سیمای مازندران برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما نقش برجسته‌ای برای برگزاری انتخابات داشته و باید به صدا و سیما خداقوت و دست مریزاد گفت، افزود: صدا و سیما آنچه را که در توان، فکر، قلم و اندیشه داشت، برای هر چه بهتر برگزارکردن انتخابات دریغ نکرد و به نکات بسیار ظریف و زیبایی اشاره داشت.

وی با اشاره به جنجال رسانه‌ای جبهه استکبار جهانی به دعوت مردم برای حضور نیافتن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این حرکت جبهه استکبار را نشانه درماندگی و نابسامانی روحی آنان بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه نقشه‌ها و توطئه غول‌های رسانه‌ای دنیا در برابر هوش، تدبیر و تلاش عوامل رسانه ملی ما خنثی شد، خاطرنشان کرد: اگر همه غول های رسانه ای دنیا هم علیه نظام اسلامی دست به کار شوند، اما در برابر اراده و بصیرت ملت ولایت مدار ایران اسلامی شکست خواهند خورد.

آیت الله طبرسی در ادامه حضور ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نشانه بیداری هر زن و مرد ایرانی و بیزاری ایرانیان از تمام زورمداران خواند و افزود: نواختن چنین سیلی محکم ملت ما به صورت دشمنان نظام و قدر‌های استکباری هیچ گاه از حافظه ملت‌های سراسر دنیا پاک نمی‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان نظام از ماه ها قبل همه توان خود را برای تضعیف انتخابات در نظام اسلامی به کار گرفتند، گفت: حضور حماسی و با بصیرت ملت ایران همه تلاش ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان از رییس رسانه ملی، مدیران و عوامل شبکه تبرستان نیز قدردانی کرد و یادآور شد، پیروزی حضور ملت ما در این انتخابات کام هر ایرانی را شیرین و تلخکامی دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات