۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۸۲۲

برگزاری 20 کلاس طرح نهضت قرآن آموزی در خوی

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خوی گفت: در راستای توسعه آموزش های عمومی قرآن کریم در نیمه دوم سال جاری بیست کلاس آموزش مفاهیم کلام وحی در قالب طرح نهضت قرآن آموزی در این شهرستان تشکیل شد.
مسجد و جوانان
حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا، رییس تبلیغات اسلامی خوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه  با اعلام این خبر گفت: در نیمه دوم سال جاری در راستای توسعه و تعمیق آموزش های آیات کلام وحی 20 کلاس در رشته های روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان این که بیش از چهارصد نفر در گروه های سنی مختلف از این آموزش ها بهره مند شدند، اظهار داشت: آزمون پایانی دوره های اجرایی دهه سوم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام معصومی نیا از برگزاری دوره های آموزش احکام ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تدریس احکام این دوره را مربیان حوزوی از حوزه علمیه الزهرای خوی بر عهده داشتند.

این مسؤول همچنین اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری 50 گفتمان دانش آموزی برای اجرا طراحی شده است که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

حجت الاسلام معصومی نیا، شناسایی آسیب های اجتماعی، حجاب و عفاف، راهکارهای مقابله با فرق و مکاتب انحرافی و جوانان و اخلاق اجتماعی را از موضوعات گفتمان های دینی عنوان کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوی با اشاره به برگزاری جشنواره نشریات هسته های فرهنگی شمال استان بیان داشت: در این جشنواره از هفت نشریه برتر منطقه شمال استان به عنوان برترین ها تجلیل به عمل آمد./936/پ202/س
ارسال نظرات