۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۸۵۹

تجلیل از شهدای هسته‌ای کشور در حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و جمعی از مراکز حوزوی با برپایی مراسمی از مقام شهدای عرصه جهاد علمی و هسته‌ای کشور تجلیل می‌کنند.
شهداي هسته اي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضوانی نسب، مدیرکل امور طلاب حوزه‌های علمیه اظهار داشت: شهدای هسته‌ای و جهاد علمی نه تنها متعلق به دانشگاهیان نیست بلکه متعلق به آحاد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه تجلیل از این شهدا را بر خود فرض می‌داند، افزود: با همکاری مراکز حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه از مقام علمی این شهدا تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی نسب تصریح کرد: به همین منظور و در راستای پاسداشت خدمات این شهدا به جامعه علمی کشور، پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء همایشی با حضور خانواده‌های این شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش آیت‌الله مقتدایی سخنرانی خواهند کرد ضمن آنکه از سخنرانی یکی از مراجع تقلید در این همایش بهره خواهیم برد.

دبیر این همایش ابراز داشت: صبح روز پنجشنبه خانواده این شهدا دیدارهایی با مراجع تقلید خواهند داشت و از رهنمودهای آنها بهره می‌گیرند.

وی اذعان کرد: حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید تجلیل از مقام این شهدا که سبب سرافرازی میهن اسلامی ما هستند را بر خود فرض دانسته و این پیام را برای دشمنان دارد که اگر یک احمدی روشن را به شهادت می‌رسانند ده‌ها احمدی روشن متولد خواهند شد و حوزه‌ها و مراجع تقلید با تجلیل از آنها برای پیشبرد اهداف نظام تلاش می‌کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات