۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۹۲۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری آزمون پایانی دوره آموزشی مهدویت در ماهشهر و معرفی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان از مهمترین اخبار استان خوزستان می باشند.
خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، برگزاری آزمون پایانی دوره آموزشی مهدویت در ماهشهر، معرفی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان، برگزار اجلاس نماز در ماهشهر و برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد جامع هندیجان عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان محسوب می شوند.

آزمون پایانی دوره ی آموزشی مهدویت در ماهشهر برگزار شد

حجت الاسلام عبدالله رضوی رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اجرای آزمون پایان دوره ی آموزشی مهدویت در شهرستان ماهشهر خبر داد و افزود: این آزمون با حضور 80 نفر از شرکت کنندگان در دوره آموزشی مهدویت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر برگزار شد.

وی با بیان این که این دوره ویژه مدیران و مربیان مراکز و موسسات قرآنی بوده، اظهار داشت: افرادی که در این آزمون موفق به اخذ حد نصاب نمره شوند در دوره تخصصی مهدویت که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، شرکت می کنند.

برگزاری اجلاس نماز در ماهشهر

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری اجلاس نماز در حسینیه ثار الله شهرستان ماهشهر خبر داد و افزود : این اجلاس با همکاری منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و با حضور آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام رضوی خاطر نشان ساخت: در این اجلاس برنامه های گوناگونی در راستای ترغیب جوانان و نوجوانان جهت شرکت در نماز جماعت اجرا شد.

وی با بیان این که در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی با عنوان نماز ستون دین نیز برپا شد، گفت: پنجاه نفر از افرادی که فعالیت بیشتری جهت اقامه نماز داشتند مورد تشویق قرار گرفتند.

معرفی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان

در جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان حجت الاسلام ساداتی فر به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.

در ابتدای این مراسم حجت الا سلام محمدحسین بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، عنوان داشت: امیدواریم با راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان شاهد رشد و گسترش معارف اسلامی و ارتقای جایگاه فرهنگی در هندیجان باشیم.

در ادامه حجت الاسلام بهبهانی پور امام جمعه شهرستان با تقدیر و تشکر از حجت الاسلام بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خواستار همکاری همه جانبه ادارات این شهرستان با اداره تبلیغات اسلامی شد.

محفل انس با قرآن در مسجد جامع هندیجان برگزار شد

حجت الاسلام عبدالله ساداتی فر سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان از برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهرستان هندیجان خبر داد و افزود: این محفل با حضور قاریان کشوری و استانی و گروه تواشیح روز پنج شنبه در مسجد جامع امام حسین (ع ) برگزارشد .

همچنین حجت الاسلام سید مصطفی علوی از اساتید حوزه علمیه به بیان مطالبی پیرامون لزوم بهره گیری از قرآن و دستورات این کتاب آسمانی در زندگی پرداخت.

قرائت قرآن قاری استانی حسن دریساوی و جمشیدی و اجرای تواشیح گروه انصار المهدی از دیگر برنامه های این مراسم بود./9464/پ202/ص
ارسال نظرات