۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۰۳۴

همایش روحانیان مستقر در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیان مستقر در روستاها و مناطق محروم استان خوزستان با سخنرانی مدیر کل امور مساجد و مبلغان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.
همايش روحانيان مستقر در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش روحانیان مستقر در روستاها و مناطق محروم استان خوزستان با سخنرانی حجت الاسلام رقیمی مدیر کل امور مساجد و مبلغان تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در بخش نخست این همایش، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که رشد فعالیت های دینی و معرفتی موجب بیداری انسان ها می شود، گفت: این رشد جز با همت مضاعف و جهادی مبلغان صورت نمی گیرد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه با وجود روحانیان جوان، فعال، پویا و با استعداد که به برکت گسترش حوزه های علمیه می باشند، شبکه تبلیغی ارزنده ای در سطح استان خوزستان وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: هدف از برپایی این همایش گفت و گو، همفکری و استفاده از نظرات و پیشنهادات یک ساله مبلغان روستاها و مناطق محروم پیرامون نحوه تبلیغ در این مناطق است تا بتوانیم از این راهکارها برای تبلیغ سال جدید استفاده کنیم.

حجج اسلام قرایی از خرمشهر، قیم از آبادان، علیزاده از بهبهان، وفایی پور از شوشتر، توکل از ماهشهر، جمالی فر از آغاجاری، ملک محمدی از دزفول، میرعالی از اندیمشک و موسوی از اندیکا از جمله مبلغان مناطق محروم و دور دست استان که در این همایش به ایراد سخنرانی پرداختند.

توجه به کارهای عمرانی مساجد، حل کردن مشکلات با کمک سران و بزرگان اقوام، دایر کردن مؤسسه خیریه در روستاها، اجرای برنامه های معنوی در منازل مردم، توجه به بانوان در کارهای تبلیغی در روستاها، جذب کردن جوانان به سمت حوزه های علمیه، تشویق و تقدیر از دانشجویان مناطق محروم، بهره گیری از روش های نوین در اجرای کارهای تبلیغی از مباحث مطرح شده در این برنامه است./9463/پ202/س
ارسال نظرات