۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۰۳۷

ساختمان جدید حوزه علمیه ماکو احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماکو گفت: ساختمان جدید حوزه علمیه این شهرستان سال آینده احداث می‌شود.
ساختمان جدید حوزه علمیه ماکو  احداث می‌شود
حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: در راستای بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و قدیمی حوزه علمیه این شهرستان، ساختمان جدید حوزه علمیه ماکو سال 91 احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه ماکو قدیمی شده است، برهمین اساس امور مقدماتی از جمله طراحی و نقشه‌کشی برای ساخت حوزه‌ علمیه جدید این شهرستان انجام شده است و احداث آن از سال آینده شروع می‌شود.

امام جمعه ماکو مساحت اختصاص یافته برای اجرای این طرح را 3500 متر مربع اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر بودجه مشخصی برای اجرای این طرح تصویب نشده است.

حجت الاسلام رنجبری اظهار داشت: براساس اعلام مدیرکل حوزه‌های علمیه استان، حوزه علمیه ماکو یکی از برجسته‌ترین حوزه‌های استان است و حوزه‌های دیگر در سطح استان باید از آن الهام بگیرند.

گفتنی است، در حال حاضر 13 پروژه عمرانی حوزوی در سطح شهرستانهای مختلف استان در دست ساخت است که می توان به حوزه علمیه امام خامنه‌ای‌، استاد‌سرای‌های ارومیه، ماکو، سلماس، نقده، میاندوآب، سالن ورزشی طلاب در سلماس، ساختمان‌های جدید حوزه‌های علمیه ماکو، نقده، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب و حوزه علمیه نمازی خوی اشاره کرد؛ اما به علت کبود اعتبار پیشرفت قابل توجهی ندارند./936/پ202/س
ارسال نظرات