۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۰۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

روحانیت حافظ کیان نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: برای گذر از غبار فتنه ها تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا ضروری است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، روز گذشته در جمع طلاب حوزه علمیه طالبیه تبریز اظهار داشت: دشمن زبون پس از حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند فهمید که این حضور لبیک به ندای ولی فقیه زمان به عنوان نائب امام عصر(عج) بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس مشت محکمی بر دهان بدخواهان و یاوه‌گویان ایران اسلامی و تجلی وحدت و بصیرت ملت در دفاع از حریم ولایت بود، دشمنان اسلام می‌دانند که تمام هجمه‌های آنها از ترور ناجوانمردانه دانشمندان و برافروختن جنگ‌های روانی و رسانه‌ای گرفته تا تشدید فشارهای اقتصادی و سیاسی، دسیسه‌چینی برای تفرقه‌افکنی و هر نوع توطئه دیگر، عزم این ملت برای حمایت بیشتر از انقلاب را جزم‌تر خواهد کرد.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات وفاداری و میزان اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی نشان داد، افزود: با وجود تبلیغات و خواست دشمنان اسلام و قرآن، مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با انتخاب نمایندگان اصلح، مومن، ولایت‌مدار، بصیر، آگاه و دلسوز امت دشمنان را ناکام و ناامید کردند.

وی حضور حداکثری به همراه آگاهی و بصیرت مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را از مهم ترین مؤلفه های پیروزی ایران اسلامی در مقابله با فتنه های داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس وفاداری و میزان اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این که دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات بودند، گفت: استکبار جهانی به کمک امپراطوری رسانه ای غرب درصدد تکرار حوادث تلخ فتنه 88 بود، تا اگر حضور حداکثری مردم تحقق یافت، سناریوی آشوب و اغتشاش در شهرها و استان های مختلف به راه افتد، غافل از اینکه صاحبان اصلی انقلاب دشمنان را بیش از گذشته ناکام گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که روحانیت حافظ کیان نظام اسلامی و ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه و رسالت روحانیت در عصر حاضر نباید مهجور واقع شود، چراکه حرکت صحیح جامعه اسلامی برای تعالی و سعادت تنها عمل به توصیه های ولایت فقیه است.

حجت الاسلام ولایی در پایان ولایت مداری در شرایط امروز کشور را ضرروی خواند و ادامه داد: فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، برای گذر از غبار فتنه ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا ضروری است./935/پ202/س
ارسال نظرات