۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۱۱۳

نخستین مجمع عمومی انجمن اصول فقه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین مجمع عمومی انجمن علمی اصول فقه با حضور حضرت آیت الله سبحانی و آیت الله مقتدایی برگزار شد.
نشست
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین مجمع عمومی انجمن علمی حوزه عصر هجدهم اسفند در برگزار شد؛ این مراسم با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید و آیت الله مقتدایی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور و سی و شش نفر از استادان سطوح عالی حوزه علمیه برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید صادق محمدی نماینده اصول فقه آغاز شد و ایشان به بیان فعالیت های این انجمن از آغاز و روند اخذ مجوز و دعوت از اساتید مُبرز و نحوه همکاری ایشان پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام مهاجرنیا مسؤول دبیرخانه انجمن های علمی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و چگونگی تشکیل یک انجمن علمی و مشکلات پیش روی آن را تشریح کرد.

پس از انتخاب هیئت رئیسه موقت برای اداره جلسه مهمانان این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس کاندیداهایی که برای عضویت در هیئت مدیره و بازرسی این انجمن اعلام آمادگی کردند به حضار معرفی شدند.

در پایان مراسم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن های اسلامی برگزار شد و منتخبین آن به ترتیب تعداد کسب آراء بیشترعبارتند از حجج اسلام سید صادق محمدی، علی اکبر رشاد، علی رحمانی سبزواری، حسین بنیادی، سیدعلی عماد، سید احمد فاطمی، سید محمد جعفر مظفری به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

حجج اسلام سید محمد صادق علم الهدی و محمد حسن گلی شیردار نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

حجج اسلام محمد جواد خرمی و دلیر به عنوان بازرسان این انجمن و حجج اسلام مصیّبی و ساجدی نیز به عنوان بازرسان علی البدل انتخاب شدند./928/ پ202/س

ارسال نظرات