۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۱۳۰
آیت الله حیدری:

برگزاری انتخابات در سوریه تهدیدهای غرب را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: با وجود توطئه های عربی و غربی و تهدیدها و تحریم ها، با همت و سعی مردم و دولت سوریه، ایجاد انتخابات و آزادی شهر حمص، نشانه های پیروزی آشکاری در این کشور پدیدار شده است.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز، با تسلیت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین امامی فر از علمای خوزستان گفت: امروز شاهد تشییع این عالم ربانی بودیم که با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار خوزستان همراه شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم شهیدپرور خوزستان با حضورشان در مراسم های ترحیم این سیدبزرگوار از روحانیت معظم تجلیل کردند.

وی نشست یازدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری را بسیار ارزنده توصیف کرد و افزود: در این اجلاسیه به مسایلی همچون اختلاس بانکی، بیداری اسلامی، مسایل داخلی و خارجی پرداخته شد.

عضو خبرگان رهبری به 24 اسفندماه سالروز بمب گذاری در نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و افزود: علی رغم این انفجار مهیب و به شهادت رسیدن چندین تن از مردم، اما نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کرد که به دنبال آن امام خمینی(ره) پیام تشکر از امام جمعه می فرستد.

وی همچنین به تحلیل حوادث کشور سوریه پرداخت و اظهار داشت: با وجود توطئه های عربی و غربی و تهدیدها و تحریم ها، با همت و سعی مردم و دولت سوریه، ایجاد انتخابات و آزادی شهر حمص، نشانه های پیروزی آشکاری در این کشور پدیدار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که انتخابات مجلس نهم دارای پیام های متعددی است، گفت: برخورداری نظام اسلامی از نعمت حمایت سخاوتمندانه ملت ایران، پیروی قاطعانه از ولی فقیه زمان و وفاداری به انقلاب علی رغم تحریم ها و تهدیدها از جمله این پیام ها است.

وی با تأکید بر این که حضور 64 درصدی مردم پای صندوق های رأی و رشد 14 درصدی نسبت به انتخابات مجلس هشتم نشان از پایبندی مردم به جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: نمایندگان باید بدانند که شعاری که سر می دادند منطبق با عملشان شود./9463/پ202/س
ارسال نظرات